מנהלת צוות שירות ומכירה במרכז השירות של סלקום בחוצות המפרץ הואשמה בגניבה של כ-80 אלף שקל מהחברה. לאחר קבלת כתב האישום היא ברחה מהארץ ועברה להתגורר בארצות הברית. השבוע נדחו ההליכים נגדה למשך שלושה חודשים לצורך בחינת התיק.
2 צפייה בגלריה
סלקום, סניף חוצות המפרץ
סלקום, סניף חוצות המפרץ
סלקום, סניף חוצות המפרץ
(צילום: מיכל ראובן)
הנאשמת, תושבת הקריות, אז בת 26, עבדה במרכז השירות של חברת סלקום בחוצות המפרץ, בתפקיד מנהלת צוות שירות ומכירה. החל מאוקטובר 2018 ובמשך ארבעה חודשים, במספר הזדמנויות היא לקחה כסף מהכספת. בסך הכל לקחה כ-80 אלף שקל. לאחר עבודה מאומצת של החברה לאיתור האדם שגנב את הכסף, היא נתפסה והודתה במעשיה.
בעקבות זאת הוגשה נגדה תלונה במשטרה, ובמרץ 2021 הוגש נגד הצעירה כתב אישום בגין עבירה של גניבה על ידי עובד.
לדיון שהתקיים בתיק בחודש מרץ, הנאשמת לא הגיעה, ולטענת בא כוחה, עו"ד יעד נווה, היא עברה להתגורר בארצות הברית, ואין מועד לחזרתה. עוד טען עו"ד נווה כי הנאשמת נמצאת במשא ומתן עם המשטרה באמצעותו, במטרה להשיב את הכסף.
בדיון שהתקיים השבוע בבית המשפט טען נציג הפרקליטות שהנאשמת עדיין שוהה בחו"ל, לשם היא נסעה על אף כי ידעה כבר על כתב האישום שהוגש נגדה. כמו כן, עד כה לא השיבה את הכספים לחברה.

2 צפייה בגלריה
עו"ד יעד נוה
עו"ד יעד נוה
עו"ד יעד נוה
(צילום: שחר גל)

קראו עוד >>

השופט קבע דיון בתיק בעוד כארבעה חודשים, לצורך בחינת התיק. "פנתה אלי נאשמת בביצוע עבירות גניבה ממעסיק, ולאחר תקופה החליטה לעזוב את גבולות המדינה, תוך הותרת כתב האישום העומד כנגדה פתוח", אמר עו"ד נווה. "ככל הנראה תיאלץ הפרקליטות לבחור בין התליית ההליכים נגדה, ולחלופין לפתוח בהליכי הסגרה".