בגזר דין שניתן השבוע הטיל בית המשפט על אב ובנו מקרית אתא לבצע שעות לציבור אחרי שקיללו ואיימו על שכניהם ועל שוטרים שהגיעו לדירתם.
1 צפייה בגלריה
מטרד רעש בשינה
מטרד רעש בשינה
הנאשם החל לקלל את השכנה בנוכחות ילדיה
(המחשה: Shutterstock)
באפריל 2020, בשעות הצהריים, התלוננו תושבים על מוסיקה רועשת מדירת הנאשמים המתגוררים מעליהם, האב (49) ובנו (19). שוטרים הגיעו וביקשו מהנאשמים להנמיך את המוזיקה, ועזבו את המקום.
משלא הנמיכו, פנו השכנים פעם נוספת למשטרה. השוטרים חזרו לדירה, רשמו להם דוח ועזבו. בתגובה, הנאשמים הגבירו את עוצמת המוסיקה, יצאו למרפסת והחלו לקלל את השוטרים. "'נשבע לך שאני אהרוג אותך ואת אמא שלך. אני אשחט אתכם'", נטען בכתב האישום. הם יצאו מהבניין וניגשו לדבר עם השוטרים, והבן שוב איים על השוטר שיחתוך אותו.
קראו עוד >>
בהמשך הם שבו לדירתם, והאב לקח כוס יין, שפך אותה לדירת השכנים ואמר לשכנו: 'אני אשפוך את הדם שלך יא מניאק'. בנו החל לקלל את השכנה בנוכחות ילדיה ואמר לה 'ליד הילדים שלך אני אאנוס אותך'. השוטרים שבו לדירה, אולם האב סירב להתלוות אליהם. הוא צעק, קילל והשתולל.
השניים הורשעו על פי הודאתם בעבירות של איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
השבוע גזר השופט יוסי טורס את דינם, וקבע כי האב יבצע 80 שעות לתועלת הציבור, מאסר על תנאי למשך שלושה חודשים ותשלום למתלוננת בגובה 800 שקל.
הבן יבצע 120 שעות לתועלת הציבור, יוטל עליו עונש מאסר על תנאי למשך שלושה חודשים ותשלום פיצוי למתלוננת בגובה 1,000 שקל. הוא ציין כי הם הביעו צער על מעשיהם והכירו בהתנהגותם הפסולה.
פורסם לראשונה: 07:53, 23.02.22