נתן ודיאנה קופרווסר יושבים בדירתם ברחוב שוהם בחיפה, מרוסקים ואובדי עצות, ומחכים שגורם ממשלתי יעדכן אותם מה עלה בגורל בתם, שני קופרווסר הנעדרת מאז יום שבת.
3 צפייה בגלריה
מבקשים תשובות. שני וההורים
מבקשים תשובות. שני וההורים
מבקשים תשובות. שני וההורים
(צילום: פרטי)
ההורים אומרים ל"מיינט חיפה" כי הם לא קיבלו עדכון מעיריית חיפה, ממשלת ישראל, משרד הבטחון, או כל גורם אחר.
שני, בת 28, בוגרת ליאו באק בחיפה, השתתפה במסיבת הענק "נובה" בדרום. שני עזבה את המסיבה ב-7 בבוקר עם כמה חברים והייתה בדרכה לבאר שבע.
"עוד לפני שהתחילו היריות במסיבה, היו התרעות על נפילות, ושני ועוד 3 חברים עלו על רכב לכיוון באר שבע", מתאר האב נתן, "הם התקשרו לחבר נוסף ואמרו לו שהם בדרך לדירה בבאר שבע. הם לא ידעו שהחל טבח. ברבע ל-8 הם נסעו על כביש 232 ליד ישוב רעים. היו שם נפילות פצמ"רים והכווינו אותם למיגונית. בדיעבד הסתבר כי מי שהכווין אותם למיגונית היה מחבל".
המידע שמספק האב נתן התקבל מתחקור חברה שהייתה עם שני ברכב ושרדה לספר. "בחור שעכשיו נעדר והיה עם שני ברכב הספיק להתקשר לאמא שלו ולהגיד לה שהם במיגונית", ממשיך האם נתן, "עם כניסתם למיגונית החלו לזרוק אליהם רימונים, שאת חלקם הם הצליחו להדוף. אחרי הרימונים התחילו לרסס אותם בירי. הירי הופסק והתחילו לשלוף אותם אחד אחד ולהעלות אותם על טנדרים. הם פשטו חטפו אותם. שני הועלתה על הטנדר ומאז נותק כל קשר איתה".
חברתה של שני ניצלה באורח נס. "כנראה שלא היה לה מקום בטנדר והשאירו אותה שם. 3 שעות היא ישבה וחיכתה עד שהגיעו למקום כח גבעתי. החברה וחבר נוסף שנפצע מרסיסים בפניו ופונה לסורוקה, ניצלו. שני וחבר נוסף שהיה איתה נחטפו".

3 צפייה בגלריה
שני קופרווסר
שני קופרווסר
שני קופרווסר
(צילום: פרטי)

קראו עוד:

מנותקי קשר


ההורים מתחננים לנציג ממשלתי שיעדכן אותם בתמונת המצב באשר לחטופים והנעדרים. "אין גורם אחד שאנחנו בקשר איתו", אומר האב נתן, "אני לא צריך שילטפו לי את הראש. אני מצפה שמישהו מהמדינה ינסה להקים אותי מהרצפה ויגיד לי מה קורה, כמה חללים נבדקו, איפה הדברים עומדים. אני מקווה לא לשמוע שיש התאמת DNA והבת שלי נרצחה. אני הייתי מעדיף במצב שנוצר שהיא שבויה".
לשני הנעדרת עוד שני אחים. "אנחנו מתעדכנים בטלוויזיה מה קורה", מספרים ההורים, "נגמרו לנו כבר הדמעות מהבכי. יוצאים לקניות ולעבודה כדי להתאוור. אנו רוצים מידע. עזרו לנו".

3 צפייה בגלריה
צביקה ברבי עם ההורים
צביקה ברבי עם ההורים
צביקה ברבי עם ההורים
(צילום: פרטי)

"חוסר הנהגה"


ידיד המשפחה, צביקה ברבי, המועמד לראשות העיר חיפה, זועם ודורש כי הרשויות יסייעו להורים המרוסקים.
"יש פה ניתוק מוחלט וחוסר הנהגה. העירייה והממשלה לא נערכו לשום מענה להורים וליבי יוצא אליהם", אומר ברבי, "מדינת ישראל ועיריית חיפה חייבות לקחת אחריות ולסייע להורים שילדיהם נעדרים. העירייה חייבת לתכלל מיידית את כל המידע לגבי הנעדרים, להקים מוקד חירום עבור בני המשפחות ולסייע להן בכל הנדרש. הבטחתי לנתן ודיאנה שאמשיך ללוותם ואעשה את כל המאמצים לסייע להם לקבל עוד מידע על שני".
פורסם לראשונה: 09:14, 12.10.23