תושב קרית ים בשנות ה-40 לחייו נהרג הערב (רביעי) לאחר שנפגע מרכב בשדרות ירושלים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקטלנית בקרית ים
זירת התאונה הקטלנית בקרית ים
זירת התאונה הקטלנית בקרית ים
(צילום: איחוד הצלה)
בשעה 18:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שככל הנראה נפגע מרכב ברחוב ירושלים בקרית ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 51.

תאונה קטלנית בקרית ים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פראמדיק מד"א, שמואל דרור, סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה ומחבלות בגפיים. ערכנו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
בוחני התנועה של מרחב אשר פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בשדרות ירושלים בקרית ים, במעורבות רכב פרטי שעפ"י החשד פגע בהולך רגל ונמלט מהמקום.
עפ"י גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגע הולך הרגל, תושב קרית ים בן 51, באורח אנוש וגורמי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה.
בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, בדגש על אמצעי תיעוד, במסגרת חקירת נסיבות התאונה ואיתור הרכב המעורב.

קראו עוד:

רחובות אדומים

יצוין, כי שדרות ירושלים בקרית ים נכללות גם בדוח האחרון של עמותת 'אור ירוק' בין צירי התנועה המסוכנים במדינה. מהנתונים עולה, כי בין השנים 2018-2020 נפגעו ב-262 כבישים ורחובות אדומים 4,344 בני אדם, מתוכם 66 בני אדם נהרגו ו-643 בני אדם נפצעו קשה.
בעשור האחרון שדרות ירושלים הופיעו בכל שנה ברשימת הרחובות האדומים ולמרות השינויים שבוצעו לאורך הרחוב, אין ירידה משמעותית בכמות הנפגעים והתאונות.