תושב קרית מוצקין (63) נעצר בסוף השבוע שעבר בחשד שדקר את אשתו בבטנה. לדבריו, האישה משקרת והיא זו שדקרה אותו וגם את עצמה. אמש (ראשון) האריך בית המשפט את מעצרו בפעם הרביעית.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: יאיר שגיא)
קראו עוד >>
המקרה אירע בשבת שעברה לפנות בוקר. על פי חשד המשטרה, דקר הבעל את אשתו באמצעות סכין בבטנה דקירה מסכנת חיים והיא הובהלה באמבולנס לבית החולים. כעבור שעתיים הוא הגיע לחקירה במשטרה וסיפר כי האישה היא זו שדקרה אותו וחשף בפניהם את פצעיו. לאחר מעצרו הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. האישה, שהייתה מאושפזת בבית חולים, טרם נחקרה.
"אני מבקש שלא להורות על הארכת מעצרו של החשוד. ברגע שמוגשת תלונה, המשטרה מסמנת את הקורבן באופן מיידי", אמר בא כוחו של החשוד, עו"ד לירן אוחיון.
"אין לו עבר פלילי. כל החיים שלו ללא רבב הוא בן 63.הוא הביא אותה מאוקראינה, לאחר שהכיר אותה באינטרנט, שילם את כל החובות שלה, והיא מאיימת עליו בלי סוף שאת מפתחות הרכב שאצלה ואת הבית היא רוצה לקחת לו. ניתן לראות מספר רב של דקירות על גופו של החשוד. הנזק שנגרם לחשוד, הינו חמור לאין ערוך לנזק שנגרם למתלוננת. הוא הגיע לתחנת המשטרה באופן עצמאי, לאחר שזומן על ידי המשטרה. מדובר במתלוננת שיש לה מניע בהגשת התלונה".
למרות זאת מעצרו הוארך בארבעה ימים. בדיון נוסף שנערך בבית משפט השלום בקריות טען נציג המשטרה שהאישה שוחררה מבית החולים והגיעה פצועה לחקירה במשטרה, בסיומה שוחררה. "החשוד הציג שריטות שטחיות שבקושי חודרות את העור של הבטן. הוא לא נזקק לטיפול רפואי. יש הסבר על פי חומר החקירה. החשוד לקח את הסכין ועשה לעצמו השריטות האלה", אמר נציג המשטרה.
מאידך ביקש בא כוחו לשחרר אותו למעצר בית. "אני יודע שיש נטייה לתת איזשהו אמון בגרסה כזו, ככל שהיא מזמינה בצורה מאוד מניפולטיבית אמבולנס לאירוע ואחר כך מתפנה לבית החולים.
"יחד עם זאת אי אפשר להתעלם שהוא ללא רבב ומגיע למשטרה ללא ליווי, בעצמו. הוא אדם מאוד ישר", אמר עו"ד אוחיון בדיון. "הוא היה בבית החולים ביום שבת ויש ממצא שהוא היה בבית החולים. היא טוענת לפציעה יותר חמורה, שאנו טוענים שהיא עשתה זאת לעצמה. מדובר באדם ללא עבר פלילי, בן 63, שהמעצר טראומה עבורו".
בדיון בהארכת מעצר נוספת שהתקיים אמש (ראשון) בבית משפט השלום בקריות האריכה השופטת לובנה שלאעטה חלאילה, את מעצרו פעם נוספת למשך 3 ימים. "אני סבורה כי שחרורו של החשוד בשלב זה יכול להביא לשיבוש לא מעט פעולות חקירה וזאת נוכח ההיכרות המוקדמת עם העדים. לצד זאת יש לציין כי קיימת עילה של מסוכנות המשתקפת מהעבירה המיוחסת וחרף העובדה כי אין לחשוד עבר פלילי", כתבה.
פורסם לראשונה: 08:10, 08.11.21