כשנודע לרואי דנן אזולאי שבקרית מוצקין מתגורר בגפו קשיש בעל מוגבלות, בבית במצב הזנחה קשה, הוא ידע שעליו לעשות מעשה.
3 צפייה בגלריה
ביתו של הקשיש
ביתו של הקשיש
ביתו של הקשיש
(צילום: פרטי)
"אמא שלי עובדת באקי"ם קרית חיים", סיפר אזולאי, חייל בשירות סדיר. "הגיע אליה מידע לפיו תושב קרית מוצקין, שיש לו גם מוגבלות שכלית וגם פיזית, חי בבית הרוס לגמרי, וזקוק לסיוע מיידי. אמא שיתפה אותי בסיפור המקרה, ואני הלכתי לביתו לראות במה מדובר. כשנכנסתי פנימה, חשכו עיניי. הבית במצב הרוס לגמרי, מלוכלך מאוד, רהיטים שבורים, הכל עם עובש ומרוסק. שירותים ומקלחת במצב שקשה לתאר.
"כבר באותו רגע היה לי ברור שצריך עזרה מיידית ודחופה, שלא נוכל להשאיר אותו במצב כזה. בהתחלה הקשיש נראה חסר תקווה, לא האמין שמישהו באמת יכול לסייע לו במצבו, אבל ככל דיברנו, ניתן לראות שיש לו רצון גדול לשנות את המצב, ויצאתי לדרך".
3 צפייה בגלריה
ביתו של הקשיש
ביתו של הקשיש
ביתו של הקשיש
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
דנן אזולאי לא בזבז זמן ומיהר לגייס חברים ומתנדבות, והגיע אתמול (רביעי) לביתו של הקשיש, והחל בפינוי הבית: "כל הרהיטים שלו צריכים פינוי מיידי. קבעתי עם כעשרה מתנדבים שהגיעו כדי לזרוק את הרהיטים לפינת האשפה. לאחר מכן הגיעו מתנדבים נוספים ושתי מנקות, שהחלו בניקיון של הבית. בכל אותו זמן הקשיש היה בבית, לא היה לנו מקום להוציא אותו אליו. הוא היה עד למתרחש, ונראה שהוא נרתם ושמח במה שקורה".
3 צפייה בגלריה
רואי דנן אזולאי
רואי דנן אזולאי
רואי דנן אזולאי
(צילום: םרטי)
בדירה יש עוד עבודה רבה: "אנחנו זקוקים להמשך התהליך לעוד מתנדבים, שימשיכו לעזור לנו בשיקום הבית - בשיפוץ, בניקיון וגם בתרומות של ריהוט וכסף, כדי שיהיה לו נוח ונעים לחיות בבית. הוא מתמודד עם קשיים לא פשוטים, לכל הפחות אנו רוצים לתת לו תנאים מינימליים".
המעוניינים לסייע ולתרום מוזמן ליצור קשר עם רועי, 053-3055831.
פורסם לראשונה: 17:27, 05.08.21