לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות אישום נגד תושב קרית ביאליק בן 26 ונגד תושב ביאליק בן 30, לאחר שתקפו שני אנשים שלא הכירו לפני כן, ללא סיבה כלשהי.
2 צפייה בגלריה
ריב בין נהגים
ריב בין נהגים
הנאשמים הצטיידו באלה עשויה עץ, עלו לשתי מכוניות וחיפשו אחר המתלוננים
(צילום המחשה: shutterstock)
מכתב האישום עולה כי ב־14 ביוני, בשעה הלילה, ישבו שני המתלוננים במקום בילוי בצומת קרית אתא. בסביבות השעה 06.50 הגיעו הנאשמים, יחד עם אדם שלישי, למקום ושתו משקאות אלכוהוליים. אז, ללא כל סיבה, החלו להכות את המתלוננים, שברחו מהמקום וחיפשו מונית לנסוע לביתו של אחד מהם.
הנאשמים הצטיידו באלה עשויה עץ, עלו לשתי מכוניות וחיפשו אחר המתלוננים. הם הגיעו לרחוב חלוצי התעשייה מספר 17, יצאו מן הרכב והחלו לרוץ אחר המתלוננים. הנאשמים החלו להכות את המתלוננים, באמצעות האלה ובאמצעות מכות אגרוף.
אחד המתלוננים החל לרוץ ואז קפץ אחד הנאשמים, תקף אותו באמצעות האלה, הכה בו בראשו ובגופו עד אשר נפל לרצפה. גם כשהיה שרוע על הרצפה, המשיך להכות אותו. אחר כך פנו שני הנאשמים למתלונן השני, כאשר אחד החזיק בו והשני מכה בו עם האלה, עד אשר האלה נשברה. הנאשמים לא הפסיקו את התקיפה והמשיכו לבעוט במתלונן שהיה שרוע על הרצפה ודרכו על ראשו. אחר כך עלו לרכבים ונמלטו מהמקום.


2 צפייה בגלריה
 בית חולים רמב"ם
 בית חולים רמב"ם
שני המתלוננים נחבלו קשות, אחד מהם פונה לרמב"ם
(צילום: דוברות בית חולים רמב"ם)

שני המתלוננים נחבלו קשות עקב התקיפה ואחד מהם פונה לבית החולים רמב"ם באמצעות אמבולנס של מד"א.

קראו עוד:

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד לתום ההליכים במסגרתה הוצגו הראיות נגד השניים כולל מספר סרטונים שהנציחו את התקיפה החבלנית. אחד הנאשמים זיהה עצמו בסרטונים והודה במעשים המיוחסים תוך שהוא מפליל את חברו וטעון שהוא זה שתקף באמצעות אלה. הנאשם השני מכחיש את המיוחס וטען שבשעת המקרה היה בביתו.
כתבי האישום נגד הנאשמים כוללים שני סעיפים, פציעה כשהעבריין מזוין בצוותא ותקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר.









הנאשמים לא הפסיקו את התקיפה והמשיכו לבעוט במתלונן שהיה שרוע על הרצפה ודרכו על ראשו. אחר כך עלו לרכבים ונמלטו מהמקום

תקיפה וחבלה ממשית | צילום המחשה: shutterstock