תושבת קרית ביאליק, בעלת דירה בת 5 חדרים ברחוב דבורה בקרית מוצקין, פנתה לבית משפט השלום בקריות בבקשה להורות למשפחה ששכרה את דירתה לפנות אותה, לאחר שחוזה השכירות בין הצדדים הסתיים כבר בסוף חודש מרץ השנה. יתרה מכך, השוכרים ממשיכים לצבור חוב ולא לשלם דמי שכירות כפי שהתחייבו בחוזה.
1 צפייה בגלריה
בעלת הדירה שלחה מכתב התראה
בעלת הדירה שלחה מכתב התראה
בעלת הדירה פנתה לבית המשפט
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מהתביעה עולה, כי התובעת סיכמה עם בני זוג על השכרת הדירה תמורת תשלום של 4,600 שקל בחודש. בני המשפחה ביקשו שהחוזה יירשם על שם הבת, ובעלת הדירה הסכימה. עם זאת, בהמשך חתמו השוכרים על נספח שהם מודעים לעבודה שהבת איננה השוכרת בפועל והתשלומים חלים עליהם. הבת, לטענת בעלת הדירה, כבר הבינה שאביה מנסה להפיל עליה את חובותיו, פנתה לעירייה והודיעה כי אין היא מתגוררת בדירה. בעקבות דרישת העירייה, חתמו השוכרים על חוזה חדש, שאמור היה להסתיים ב-30 במרץ השנה.
בכל תקופת השכירות, השוכרים לא עמדו בתשלומים בזמן, הצ'יקים שנתנו התבררו כמוגבלים ל-1,000 שקל בלבד, וגם צ'ק הביטחון, בסף 50 אלף שקל, התגלה כמוגבל ל-1,000 שקל בלבד.
עם סיום החוזה, השוכרים המשיכו להתגורר בדירה, ולמעשה מתגוררים בה עד היום, חצי שנה מאז התאריך המקורי תוך שהם מתעלמים מכל הדרישות לפנותה.
קראו עוד >>
בעלת הדירה מבקשת שבית המשפט יורה על פינוי השוכרים, תוך שהיא שומרת לעצמה את הזכות לתבוע אותם על כל הנזקים שנגרמו לה, ושהיא עדיין לא יכולה לאמוד אותם.
טרם הוגש כתב הגנה.
פורסם לראשונה: 08:14, 13.10.22