צעירים יידו אבנים בסוף השבוע לעבר אוטובוס אגד, שנסע ליד הקריון וניפצו את שמשותיו. לפי אחת העדויות, מיידי האבנים היו צעירים ערבים שצעקו "אללה הוא אכבר", אך לטענת המשטרה, אין כל אינדיקציה או עדות שאכן הרקע לאומני ולהערכתה, מדובר במעשה קונדס של מספר צעירים.
2 צפייה בגלריה
אוטובוס נרגם באבנים מול הקריון
אוטובוס נרגם באבנים מול הקריון
האוטובוס שנרגם באבנים מול הקריון
(צילום: מתן משה)
למערכת mynet קריות הגיעה עדות של אחד הנוסעים, מתן משה, ששהה באוטובוס ביום חמישי האחרון. על פי גרסתו: "נסעתי לפני כשעה הערב באוטובוס בדרך הביתה ממרכזית הקריות. האוטובוס עצר מול קניון הקריון בקרית ביאליק כדי להעלות נוסעים, והשמשה של החלון שאני יושב מתחתיו רוסקה כתוצאה מפגיעת אבנים גדולות בה.
"אני בסדר תודה לאל, אין נפגעים, לא עפו רסיסים. עדת ראייה שחיכתה בתחנה אמרה שראתה חבורת נערים שצעקו אללה אכבר, צלפו את האבנים בבת אחת כולם על החלון, וברחו לרכב שחיכה להם בכביש הראשי.

2 צפייה בגלריה
אוטובוס נרגם באבנים מול הקריון
אוטובוס נרגם באבנים מול הקריון
שמשות האוטובוס המנופצות
(צילום: מתן משה)

"בינתיים לא ראיתי דיווח בתקשורת, אני מבין שלמישהו יש אינטרס להעלים את המקרה כאילו לא היה, וזה פשוט מרתיח אותי! מה קרה? מה הולך פה? מה מדיניות ההשתקה הזאת? אנחנו באינתיפאדה שלישית?!".

קראו עוד >>

מלשכת דוברות מחוז חוף של המשטרה נמסר בתגובה כי אכן במהלך השבת הייתה תקרית כזו, אך להערכת המשטרה מדובר במעשה קונדס של צעירים. "אין שום אינדיקציה לקריאות אללה הוא אכבר", נמסר ממחוז חוף.
פורסם לראשונה: 11:18, 02.10.22