בעלי סניף גרג, ברחוב העצמאות בקרית אתא, סגרו את הסניף עד לתיקון ליקויים שהתגלו במהלך ביקורת שערכו במקום פקחי משרד הבריאות. בשימוע שהתקיים היום (ראשון) במשרד הבריאות סוכם כי עם תום תיקון הליקויים יערכו פקחי המשרד ביקורת חוזרת, בסיומה יוחלט על האם הסניף ייפתח שוב לקהל.
1 צפייה בגלריה
סניף גרג ברחוב העצמאות בקרית אתא
סניף גרג ברחוב העצמאות בקרית אתא
סניף גרג ברחוב העצמאות בקרית אתא
(צילום: פרטי)
בעקבות תלונה שהתקבלה במשרד הבריאות נערכה ביום חמישי שעבר ביקורת תברואתית בסניף, במהלכה התגלו מספר ליקויים. בין השאר צוין כי במחסן העסק נצפו גללי צואה של עכברים, וכן היו שם מעופפים ונגיעות רבות במתקני לכידת החרקים שהוחלפו לפני שלושה ימים. בתקרת המחסן נמצאו כתמי רטיבות וקילופי צבע. תעלת הניקוז הייתה שבורה במבטח ונמצא פתח ביוב ללא מכסה.
עוד התגלה כי איחסון הירקות נעשה בארגזים ולא על מדפים וגם נמצאו בחוץ ירקות כמו תרד, שצריכים לשמור בקירור. במקרר נמצאו סוגי מזון שונים, כמו לזניה וקינואה, שהוכנו במקום והוקפאו במנות ללא תנאים. בעסק גם לא הייתה הספקה של מים חמים.
בחדר הקירור נמצאו ירקות מכוסים בעובש וכן אוחסנו ביחד ולא בהפרדה, ירקות שטופים שלא בקופסאות סגורות, מזון בתהליך, כמו פלאפל ודגים קפואים בהפשרה. הסכנה - זיהום צולב.
בעסק נמצאו רטבים של פסטה שלא בטמפרטורה הדרושה, לא היה אוורור בעסק, בקומה השנייה עמדות עבודה לא פעילות ובחלקן לא נקיות. בחצר נמצאו בדלי סיגריות ופסולת גסה.
לאור הליקויים זומן בעל המקום לשימוע, אבל כאמור הוא בחר לסגור את המקום בעצמו ולפעול לתיקון הליקויים.

קראו עוד:

מרשת גרג נמסר: "אנו פועלים בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות לתקן את הליקויים וניפתח בקרוב את הסניף מחדש".
פורסם לראשונה: 17:16, 14.05.23