אבל כבד נפל על משפחת הלוי מקרית ביאליק. בתם, סתו הלוי (27), שעמדה להינשא בחודש יולי הקרוב, נהרגה בתאונת דרכים באי סנטוריני ביוון. היא יצאה לטיול טרקטורונים עם ארוסה בסנטוריני, פגעה בעץ ונפטרה בבית החולים מדימום פנימי. היא הותירה אחריה הורים, רויטל ואבי, אחות עדן (34) ואח ניב (24).
1 צפייה בגלריה
סתו הלוי ז"ל, נהרגה בתאונת דרכים באי סנטוריני ביוון
סתו הלוי ז"ל, נהרגה בתאונת דרכים באי סנטוריני ביוון
סתו הלוי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
סתו, סטודנטית לרפואה בשנה חמישית באוניברסיטה העברית בירושלים, היא בוגרת תיכון אורט קרית ביאליק, תלמידה מצטיינת שלמדה בכיתת נחשון. לאחר סיום לימודיה התגייסה לשירות צבאי ביחידת 8200 בחיל המודיעין. במהלך חמש השנים האחרונות למדה סתו רפואה, אך למרבה הצער לא הספיקה לממש את חלומה להיות רופאה.
רעיה טובול, מנהלת אורט דפנה, סיפרה: "זוכרת את סתו כאילו סיימה רק אתמול את לימודיה בחטיבת הביניים. ילדה שמחה, תלמידה מצטיינת, תמיד מוקפת בחבריה סימונה, לינוי וניב.
"סתו היתה מוכשרת בתחומים רבים, אהבה את לימודי השפות הזרות ואת הלימודים בכלל. אהבתי אותה מאוד, את טוב ליבה, את הצניעות שבה ובעיקר את החיוך המקסים שלה. עקבתי אחר סתו לאורך השנים, שמחתי לראותה מצליחה בצבא והתגאיתי בהצלחתה בלימודי הרפואה. משתתפת בצער המשפחה ומוסרת את אהבתי לעדן וניב אחיה".
בעוד כחודשיים, במהלך חודש יולי הקרוב, תכננה סתו להינשא לבחיר ליבה. ראש העיר, אלי דוקורסקי, ספד לה בדף הפייסבוק שלו: "סתו הצטיינה בכל ועתיד גדול נשקף לה. במהלך חופשה עם בן זוגה, מצאה את מותה. כה צעירה, וליבנו כואב. איזו החמצה. במקום לצעוד עמה לחופתה, נלווה אותה למנוחת עולמים. בשם תושבי קרית ביאליק אני שולח תנחומים כנים למשפחת הלוי היקרה".
המשטרה היוונית מסרה כי התאונה הקטלנית התרחשה סמוך לכפר קמארי, ומחקירה הראשונית עלה כי הטרקטורון סטה מהכביש, פגע בעץ והתהפך. בן זוגה נפצע באורח קל בתאונה ופונה לבבית חולים מקומי.

קראו עוד:

רותי קליין (58), מורה למדעי המחשב ומחנכת כיתת נחשון באורט קרית ביאליק, כתבה מילות פרידה מסתו. "קצר פה כל כך, האביב והסתו, ואין מילות נחמה, רק זיכרונות, והבזקי שיחות, והודעות, ותמונות, וכאב עצום על זיו העלומים, והחן, והיופי והחכמה, וטוב הלב, והחלומות. ושמלת הכלה שלא תלבש. ואיך במקום לחופה נלווה אותך סתו. וקצר פה, קצר פה כל כך".
טרם נמסר מועד הלווייתה, המשפחה ממתינה להבאת הגופה לארץ. יהי זכרה ברוך!