גבר בן 54, תושב נהריה לשעבר, נאשם בבית משפט השלום בקריות שנקט בשורה של פעולות עבריינות כדי לפגוע באקסית שלו, לאחר שנודע לו כי היא יוצאת עם גבר אחר. בין השאר הטריד אותה בטלפון, איים עליה, התנגש ברכב שנסעה בו עם החבר החדש, ואף העלה לפייסבוק שורה של תמונות וסרטונים של האקסית בעת קיום יחסי מין.
1 צפייה בגלריה
סקס
סקס
הנאשם פרסם בפייסבוק תמונות וסרטונים אינטימיים
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
מכתב האישום עולה, כי השניים היו בני זוג במשך שמונה שנים, ונפרדו. האישה החלה לצאת עם גבר אחר, מה שעורר את קנאתו של הנאשם, שכיום מתגורר בצפון הארץ. בספטמבר השנה התקשר הנאשם עשרות פעמים לטלפון של פרודתו, ממספרי טלפון שונים, כדי להטריד אותה. ביום אחד התקשר 68 פעמים, ביום אחר 53 פעמים, ביום שלישי 61 פעמים.
ב-21 בספטמבר יצאה הפרודה מביתה בנהריה יחד עם החבר החדש, בתה וחברה קטינה של הבת, ונכנסו לרכב של החבר. הנאשם, שהיה אותה שעה ברכבו, הבחין בהם, נסע אחריהם והתנגש בהם בכוונה. מיד לאחר מכן חסם את נתיב הנסיעה של הרכב, יצא מרכבו עם לום והחל להכות בשמשת חלון הנהג, תוך שהוא גורם נזק במזיד לרכב.
קראו עוד >>
יושבי הרכב נמלטו מתוכו, ואז הנאשם נכנס לרכבו, נסע בפראות לאחור, הגיע שוב למתלוננים ואיים כי יפגע בהם: "אני אהרוג אתכם". אחר כך נכנס לרכבו של החבר, הוציא את המפתחות, לקח אותם ונסע מהמקום, כשהמפתחות ברשותו.
למחרת שלח הנאשם הודעה לביתה של המתלוננת: "אל תדאגי חמודה, אני אגיע אליך לפני שיגיעו אלי. בואי אני אגיד לך משהו, לא תהיי קיימת בכלל עוד מעט".
באותו יום הגיע הנאשם אל ביתו של החבר ברחוב טרומן בקרית חיים, ודפק בדלת. אמו של החבר פתחה את הדלת, והנאשם ביקש לשוחח עמו. הוא לקח את הטלפון של האם, התקשר לחבר ואיים שיפגע בו: "יא בן זונה, אני ארצח אותך, עכשיו אני יודע היכן אתה גר". מיד לאחר מכן התקשר לאקסית ושוב איים עליה: "אני אגמור אותך".
באותו יום פתח הנאשם שלושה פרופילים מזויפים בפייסבוק, ופרסם תמונות וסרטונים פורנוגרפיים של המתלוננת, בעת שהיא קיימה עמו יחסי מין. הוא אף התכתב עם אחת מחברותיה באמצעות החשבון הפיקטיבי, וכתב: "החלטתי שאני הורס אותה נפשית ומנטלית מול כל העולם, ואז מתאבד".
מכתב האישום עולה עוד, כי כאשר הגיעו שוטרים לעכב אותו לחקירה, נעל הנאשם את הדלת וסירב לפתוח אותה.
כתב האישום מייחס לו שורה ארוכה של עבירות, בהן הטרדה, איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה במזיד ברכב, פרסום תצלום או הקלטה של אדם המתמקד במיניותו, נהיגה פוחזת ועוד.
סעיפי האישום:
  • הטרדה
  • איומים
  • הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו
  • חבלה במזיד ברכב
  • פרסום תצלום או הקלטה של אדם המתמקד במיניותו
  • נהיגה פוחזת