משפחות רבות בקריות שנקלעו למצוקה קשה נאלצות לבקש סיוע בתרומה של תווי קנייה, סלי מזון ועוד. א' מקרית ביאליק, היא גרושה פעמיים, אם לשישה ילדים, שלושה ילדים בוגרים בני 16-10, ושלושה ילדים צעירים, אחד בן 5 ותאומים בני שנתיים.
2 צפייה בגלריה
מקרר ריק
מקרר ריק
מקרר ריק
(צילום ארכיון: דורון גולן, ידיעות אחרונות)
א' סיפרה למיינט קריות בגילוי לב על הקושי הכלכלי: "אני אם חד הורית וכל ילדי גדלים אצלי, עברתי גירושים פעמיים, ולאחר מכן נולדו לי תאומים מבן זוגי, ממנו נפרדתי לאחרונה. אני עובדת כמובילת צהרון ובמשקי בית משתדלת לפרנס את ילדי כמה שרק ניתן, אבל יוקר המחייה פשוט הרס לי את האפשרות הזו, ואני נזקקת לעזרה. עברתי להתגורר עם ילדי אצל אמא שלי בכדי לחסוך בשכר הדירה, ופשוט ביקשתי סיוע במזון".
א' שראתה כי שלומי אבוטבול, תושב העיר, מסייע למשפחות נזקקות פנתה אליו: "אחרי הגירושים השניים מצבי היה לא טוב, אבל אחרי עליית המחירים שהיו בחודשים האחרונים, הבנתי שאני במצוקה אמיתית. הגעתי למצב שאין אוכל במקרר, שאין לי טיטולים, מגבונים ומטרנה לתאומים שלי. פניתי אליו.

2 צפייה בגלריה
"התאהבנו בנתינה". שלומי וריקי אבוטבול
"התאהבנו בנתינה". שלומי וריקי אבוטבול
שלומי וריקי אבוטבול
(צילום: פרטי)

"הפעם הראשונה לא הייתה פשוטה, אבל זה היה מחוסר ברירה. שלומי היה עוזר לי כשהייתי נקלעת למצב קשה, לאחרונה העזרה הפכה להיות קבועה. הילדים לפעמים שואלים אותי, למה אין בגדים, נעליים, אוכל ועוד, ואני אומרת להם 'יהיה בסדר', אני נלחמת לא להחסיר מהם, כמו לביאה, אבל בלי עזרה לא הייתי עומדת במציאות. הקושי הגדול מורגש בעיקר לקראת החגים, אז ההוצאות גדלות ואין לי מאיפה לממן".

קראו גם:
"עוד לא קניתי לילדים בגדים חדשים לחג, הם ממתינים לזה בציפייה גדולה ואני מחכה למשכורת בתקווה שאחרי כל התשלומים אצליח לעשות זאת עבורם. לשמחתי לארוחת החג, חברים טובים הזמינו אותנו. זה משמח ומרגש", סיפרה א'.
בכל סיוע אחר במצרכי מזון, ניתן לפנות לטלפון: 0552599869.