"אין לי עם מי לעשות חג פסח, אשב לבד עם הילד שלי בדירה, בתקווה שעד אז לא ינתקו לי את החשמל" ־ כך סיפרה בריאיון למיינט קריות ס', אם חד הורית מקרית ים, שפוטרה לאחרונה מעבודתה, ומתקשה להתקיים.
1 צפייה בגלריה
"מי יסייע?". ס' ובנה
"מי יסייע?". ס' ובנה
"מי יסייע?". ס' ובנה
(צילום: פרטי)
ס' גדלה בירושלים. אמה נפטרה, האב סיעודי והיא אינה בקשר עם אחיה, להוציא אחות אחת. היא עברה תקופה קשה, כולל אשפוזים, ולפני כעשור הגיעה לקריות, במטרה לשנות את מזלה. לפני שנתייים החליטה להביא ילד לעולם מתרומת זרע.
ס': "התקבלתי לעבודה בקצבייה, אבל נוצר מצב שבכל יום נתנו לי לעשות משהו אחר. פעם שומרת, פעם מנקה. נתנו לי לסחוב דברים כבדים, התקשיתי לעמוד בדרישות. אמרתי למנהל עד כמה קשה לי, והוא פיטר אותי. זה קרה לפני שלושה חודשים, ומאז לא הצלחתי למצוא משהו אחר".
נכון להיום ס' מתקיימת מקצבת אבטלה ומתגוררת בדירה שכורה. העלות החודשית שלה יחד עם הוצאות החשמל והמים מגיעה ל-3,000 שקל מתוך קצבה של פחות מ-4,000 שקל. רק טיטולים ומטרנה עולים לה בחודש כ-700 שקל. היא צברה חובות לחברת החשמל ולתאגיד המים וחוששת שבתוך ימים, זרם החשמל בדירתה ינותק.
פנית לרווחה?
ס': "אני חוששת לפנות לרווחה, שלא ייקחו לי את הילד. זה היה חלום הילדות שלי להיות אימא ואעשה הכל בשבילו. כיום הוא לא במסגרת, אין לי כסף לשלוח אותו למעון או לגן. הוא בבית, איתי. אני מסתובבת שעות ברחובות, מבקשת מאנשים עם לב טוב שייתנו לי קצת כסף, שאוכל להאכיל את הילד. אני חיה מרגע לרגע, לא יודעת מה יהיה מחר".

קראו גם:

לפני מספר שבועות התקלקלה מכונת הכביסה של ס' והיא כיבסה את הכביסה של הילד ביד. תושב תרם לה מכונה ישנה ואף השמיש אותה. ס' מבקשת שעוד אנשים ינסו לסייע לה, כדי שתוכל לעבור את התקופה הקשה ולהתקיים בכבוד, יחד עם בנה.
מי שמוכן לסייע לס' מוזמן להתקשר למספר הטלפון: 0506463593.