גלית אפרים ממושב מיטב הלכה אמש (חמישי) לעולמה במפתיע בגיל 51 משטף דם פתאומי במוח והותירה אחריה את בני משפחתה, חבריה ומכריה המומים וכואבים. "זה ממש אסון, זה היה לא צפוי בכלל". אפרים היתה חתומה על כרטיס אדי ולאחר מותה נתרמו איבריה לארבעה חולים ובכך חייהם ניצלו.
1 צפייה בגלריה
גלית אפרים
גלית אפרים
גלית אפרים. "כולם אהבו אותה"
(צילום מתוך הפייסבוק)
אפרים נולדה וגדלה במושב מיטב בחבל התענך, בשנים האחרונות שכרה דירה בעפולה ועבדה במשרד תיווך ומכירת דירות בעיר, במשך תקופה עבדה בעיתון 'כל העמק והגליל' (היום ידיעות העמק). היא הלכה לעולמה בעודה רווקה וללא ילדים.
אחיה, עוזי, שמתקשה להתמודד עם האסון ספד אמש לאחותו: "היא הייתה אישה טובה ומסורה, אהבה מאוד את כל האחיינים ודאגה להורים. היא הייתה מסורה מאוד לעבודה שלה וכולם אהבו אותה. לפני ארבעה חודשים אמא שלנו נפטרה וגלית שהייתה קשורה אליה לקחה את זה קשה מאוד. היא סבלה מלחץ דם גבוה ובעקבות הלחץ הגבוה שהיא הייתה שרויה בו כנראה התעורר שטף הדם במוח".
קראו גם >>
ביום חמישי שעבר התגלה שטף הדם במוחה. אפרים הייתה מאושפזת במשך שבוע בבית חולים רמב"ם בחיפה והיום הלכה לעולמה. "הרופאים לא יכולים היו לנתח אותה ולא לעשות כלום בגלל שהדימום היה בגזע המוח, מיום ליום הדימום התפשט, והיום היא נפטרה". אמר בכאב האח.
לאחר מותה נתרמו איבריה של אפרים ובזכותה הוענקו חיים חדשים לארבעה אנשים שאיבריה הצילו את חייהם. "היום בבוקר מתאם ההשתלות עדכן אותנו שאם הכבד שלה שתרמנו לא היה מגיע לנתרם הוא היה נפטר. היא הצילה ממש מישהו ממוות. התרומה הזו תשאיר משהו בעולם שיזכור אותה", אמר עוזי.
הלווייתה התקיימה היום (שישי) בשעה 11:00 בבית העלמין בגן נר. יהי זכרה ברוך.
עוד כתבות - חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 13:49, 19.02.21