בית משפט השלום בקריות האריך השבוע ב-24 שעות את מעצרה של תושבת נהריה, בת 46, שעל פי החשד ניפצה את החלון הקדמי של רכב של שכנה, ללא סיבה כלשהי, ובהמשך תקפה אותו. במקביל, תעבור החשודה בדיקה פסיכיאטרית, כדי לדעת האם היא כשירה לעמוד לדין.
1 צפייה בגלריה
לחשודה עבירות קודמות
לחשודה עבירות קודמות
לחשודה עבירות קודמות
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
המקרה אירע בסוף השבוע. החשודה נטלה אבן גדולה וזרקה אותה לחלון הקדמי של רכבו של השכן. בנוסף, תקפה את השכן. היא נעצרה למחרת והובאה לבית משפט השלום בקריות, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה בחמישה ימים, בחשד לביצוע עבירות של חבלה במזיד ותקיפה.
קראו עוד >>
נציג המשטרה, עו"ד דני קייזר, ציין בדיון כי לחשודה יש עבר בעבירות אלימות, ובפעם האחרונה היא הורשעה בעבירה כזו בשנת 2014. כן ציין כי בחקירתה ציינה החשודה כי חבר שלה הוא זה שעשה את הדברים ואף מסרה את פרטיו. אבל לא בכתובת ולא במספר הטלפון שהיא מסרה, אותר אותו חבר, שכביכול ביצע את המעשה.
עו"ד רוזי אלבחר, שייצגה את החשודה, טענה כי החשודה מסרה גרסה, לפיה השכן הוא שתקף אותה. עו"ד קייזר טען כי הגרסה של החשודה הייתה אחרת, ש'חבר' עשה את המעשים. עו"ד אלבחר ביקשה לדעת האם יש ראיה ישירה שקושרת את החשודה למעשה, ועו"ד קייזר השיב שאכן, קיימת ראייה כזו, שהחשודה היא שהרימה את האבן. עם זאת, סירב עו"ד קייזר להשיב האם מדובר בסרטון או בעדות.
במהלך הדיון התברר כי החשודה מטופלת פסיכיאטרית באופן פרטי. עו"ד אלבחר ביקשה לשחררה בתנאים מגבילים.
סגן נשיאת בית משפט השלום בקריות, השופט יוסי טורס, ציין בהחלטתו כי עקב העובדה שמדובר באירוע סתמי, ללא רקע או סיבה, מעלה חדש כי יש בחשודה מסוכנות, והמעשה מיוחס למצבה הנפשי. השופט קבע כי בשלב זה תישאר החשודה במעצר והיא תובא בפני הפסיכיאטר המחוזי, שיקבע באיזה בית חולים היא תיבדק, וגם ייתן הערכה ראשונית האם החשודה כשירה לעמוד לדין.