דוברות משרד האנרגיה מסרה היום (ראשון) כי בית משפט השלום בחיפה אישר את דרישת משרד האנרגיה להוציא צו סגירה שיפוטי לתחנת הדלק בבעלות "פל ים שירותי אנרגיה בע"מ" מספר 2793, ברחוב משה דיין 22 בחיפה. בקשה זו מגיעה בעקבות עבירות חוזרות ונשנות בגין מכירת דלק לא תקני בתחנה.
1 צפייה בגלריה
תחנת הדלק ברחוב משה דיין
תחנת הדלק ברחוב משה דיין
תחנת הדלק ברחוב משה דיין 22
(צילום: משרד האנרגיה)
עוד נמסר ממשרד האנרגיה כי ביום רביעי האחרון (30.06.2021) נלקחו דגימות דלק מהתחנה, ואלו נמצאו לא תקניות. זאת לא הפעם הראשונה בה נדגם דלק לא תקני בתחנה, כאשר בחודש פברואר, נמצא כי הסולר והבנזין בתחנה לא עמדו בתקן.
קראו עוד >>
בהודעת משרד האנרגיה ציינו עוד כי בנוסף, הגיעו אל מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה מספר רב של תלונות ציבור הנוגעות לאיכות הדלק בתחנה. לאור זאת, הודיע נציג מינהל הדלק והגז למנהלי התחנה כי עליהם להפסיק את שיווק הדלק במידית. במקביל, ולאור העבירות החוזרות והנשנות, הגישה הלשכה המשפטית במשרד לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום ובקשה למתן צו סגירה שיפוטי, ובית המשפט אישר את הבקשה.
"מכתב האישום שהוגש עולה כי בעלי התחנה לא שיתפו פעולה עם גורמי הפיקוח והחקירה במינהל הדלק והגז במשרד, ואף הערימו עליהם קשיים בביצוע תפקידם. בנוסף, למרות ההוראה לסגור את התחנה, המשיכו החשודים למכור בה", נמסר ממשרד האנרגיה".
פורסם לראשונה: 17:09, 04.07.21