הגבר שהגיע למשרדי סיפר לי שמאס בחיי הנישואים לצד אשתו. "היא רוצה להיות מכשפה", הוא הסביר.
2 צפייה בגלריה
"החלה להתעסק עם דברים מוזרים"
"החלה להתעסק עם דברים מוזרים"
"החלה להתעסק עם דברים מוזרים"
(צילום המחשה: shutterstock)
"לא הבנתי", עניתי, "למה הכוונה מכשפה?".
האיש השיב: "היא עזבה את המקצוע הקודם שלה לטובת עשיית כישופים, זה הרס את חיי. השכנים לא מפסיקים להתלונן על הריחות המוזרים שעולים מהדירה שלנו".
קראו גם:
לדבריו, אשתו החליטה לעשות הסבה מקצועית ולהפוך למכשפה מדופלמת. "היא החלה להשתתף בקורסים באינטרנט, שבהם למדה את יסודות הכישוף", הוא הוסיף. "במסגרת ההתמחות המעשית והאימונים היא החלה להתעסק עם דברים מוזרים. למשל, היא ביקשה מחברתה שילדה בן להביא לה את העורלה מברית המילה. היא אמרה לה שאם תסכים, היא תעשה כישוף שיגרום לתינוק להיות מיליונר כשיגדל.
"החברה הסכימה בשמחה, אשתי החלה לבשל את העורלה ביחד עם כל מיני דברים נוספים וביקשה ממני לטעום ללא ידיעתי. טעמתי ואכן זה היה נפלא. פתאום היא אמרה לי זה עתה אכלתי עורלה מהברית של הבן של החברה שלנו. כמעט והקאתי באותה השנייה".
הבעל סיפר עוד כי גילה את זיפי הזקן שלו מפוזרים על קלף. כששאל אותה מה פשר הדבר, היא הסבירה שהיא עושה לו כישוף נגד התקרחות.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
"מאז שהיא נרשמה לקורס הכישוף היא הקימה בבית מעבדה לרקיחת שיקויים מסריחים בקדרות", הוא אמר. "לאחרונה היא אפילו החלה לקבל בבית לקוחות, שמקשיבים להוראות הכישוף שלה וקונים ממנה כל מיני קמעות".
בשלב כלשהו חשש הבעל להסתובב בביתו כדי שאשתו לא תעשה לו כישופים נוספים. "יום אחד גיליתי בצלחת האוכל שלי שברי ציפורניים עם לק אדום", הוא שיחזר. "בנוסף, מצאתי פתקים עם מילים לא ברורות בנעליים שלי. הגעתי למצב שאני חושש להיכנס הביתה ולאכול את האוכל שהיא מכינה".
האיש מאס לחיות לצידה וביקש להתגרש. אלא שהיא אמרה לו: "בשום אופן לא, אהיה אלמנה לפני שאני אהיה גרושה".
כדי להקל על המצב היא הציעה לו לישון בחדרים נפרדים, וכך היה. עם זאת, גם במצב זה הוא הרגיש כי היא מנסה לשלוט על חייו באמצעות כישופים.
"עברתי לחדר נפרד ונעלתי את הדלת כי היא כל הזמן נכנסה וכישפה את חפציי", הוא נזכר.
"ברגע שהיא גילתה את זה היא החלה למרוח משחות מוזרות ומסריחות על הדלת. בנוסף, היא נפגשה עם מכשפות נוספות בזום לסיעור מוחות. אני מעריך שהיא הוציאה אלפי שקלים בחודש על חומרי הכישוף המוזרים שלה".
כשהגיע האיש למסקנה כי גם המגורים בחדרים נפרדים לא מועילים, הוא החליט סופית להגיש בקשה ליישוב הסכסוך במטרה להתגרש.
פורסם לראשונה: 07:25, 04.07.21