תושבים ברחוב עפרה חזה בקרית מוצקין הגישו תלונות במשטרה על פריצה לכלי רכב בשכונה וגניבת רכוש. שוטר, שזיהה את החשוד המצולם בסרטוני האבטחה כאשר הגיע למשטרה להגיש תלונה בעצמו על אירוע אחר, הביא למעצרו. שופט האריך השבוע את מעצרו בשלושה ימים.
1 צפייה בגלריה
פריצה לרכב
פריצה לרכב
זהותו של החשוד לא הייתה ידועה ונחשפה באופן מקרי. פריצה לרכב
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו גם >>
בשבוע שעבר הוגשו שתי תלונות במשטרה של תושבים המתגוררים בשכונת משכנות אומנים על פריצה לכלי רכב וגניבת רכוש. מספר ימים לאחר מכן, ביום שישי, בשעות אחר הצהריים, עצרה המשטרה חשוד במעשה, תושב קרית מוצקין בן 33, אשר הובא ביום שבת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.
במהלך הדיון עלה כי החשוד לא נעצר מיד לאחר הגשת התלונות, כי זהותו לא הייתה ידועה ונחשפה באופן מקרי ביום שישי בבוקר. "החשוד נעצר ביום שישי. מתי לראשונה נודע שמו של החשוד בחקירה?", שאל בא כוח החשוד, עו"ד רומן קלוגרמן בדיון. "באותו יום אחד השוטרים זיהה אותו במצלמות", השיב לו נציג המשטרה.
"החשוד טען בחקירה כי ביום שישי בבוקר הוא היה בתחנה על מנת למסור תלונה, אז הזיהוי הגיע לאחר מכן?", שאל קלוגרמן. ונציג המשטרה אישר: "כן. בעקבות הגעתו לתחנה זה עזר לזיהוי שלו".
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אולם בא כוחו ביקש לשחררו בתנאים מגבילים. "כאשר החשוד מופיע בתחנה פתאום יש שוטר שמזהה אותו במצלמות.
"אינני יודע מה הכשרתו של אותו שוטר ובאם בית המשפט רואה את אותם צילומים ואם אפשר באופן חד משמעי לקשור את החשוד לדמות המופיעה בצילומים או לאו", אמר קלוגרמן: "החשוד מכחיש בכל תוקף מעורבות או נוכחות כלשהי בקרבת מקום, כאשר שיתף פעולה באופן מלא ואף ביקש כי מכשירו הסלולארי יאוכן.
"מדובר באדם שמפרנס את עצמו. לפני ימים אחדים הוא אושפז לאחר שהיה קורבן לעבירת אלימות קשה. את המסמכים לכך הוא הציג לחוקריו". סגן נשיא בית משפט השלום בחיפה, זיאד סאלח, האריך את מעצרו בשלושה ימים.