מעצרה של תושבת קרית ביאליק (55), החשודה בניסיון רצח של בעלה (57), הוארך היום (שני) בבית משפט השלום בקריות בשבוע ימים.
3 צפייה בגלריה
תושבת ביאליק נעצרה
תושבת ביאליק נעצרה
הגבר נמצא דקור בכל חלקי גופו
(צילום: שולי נאור זוארץ)

התקרית אירעה אתמול (ראשון) בארבע אחה"צ ברחוב האש"ל, שהינו רחוב שקט והשכנים נדהמו לראות כיצד המשטרה מוציאה את האישה כאשר בגדיה מגואלים בדם, הם הקריאו לה את זכויותיה, אזקו את ידיה והובילו אותה לניידת המשטרה. החשודה הובאה היום (שני) לבית המשפט השלום בקריות בבקשה להאריך את מעצרה. החשודה לא נכחה באולם בשל תקנות משבר הקורונה והיא השתתפה בדיון מבית המעצר קישון דרך מערכת טלוויזיה במעגל סגור.
3 צפייה בגלריה
תושבת ביאליק נעצרה
תושבת ביאליק נעצרה
החשודה הזעיקה את מד"א. רחוב האשל בביאליק
(צילום: שולי נאור זוארץ)

בדיון המשפטי ציין נציג המשטרה, רס"ב פרדי סטריזקוב, כי מדובר באירוע חמור. סנגורה של החשודה, עו"ד לאוניד פרחובניק, מהסנגוריה הציבורית הכחיש בשם מרשתו את המיוחס לה וטען כי מרשתו התקשרה להזעיק את מד"א ומסרה שמצאה את בעלה מתבוסס בדמו. כמו כן, בחקירתה אמרה שהיא חושדת שמי שביצע את הדקירה זה אדם שבעלה היה ריב איתו.
"אדם שמבצע עבירה מהסוג הזה לא מזעיק מד"א. בטח אדם שרוצה להמית לא מזעיק עזרה", ציין הסניגור והוסיף כי משיחה עם מרשתו לאחר התקרית עולה כי היא היתה שיכורה ולמרות זאת המשטרה לא ביצעה לה בדיקת שכרות וכן עדיין (שעות הבוקר - שנ"ז) לא נבדקו מצלמות האבטחה בכניסה לבית.
3 צפייה בגלריה
תושבת ביאליק נעצרה
תושבת ביאליק נעצרה
מחקירת התקרית עולה כי החשודה היתה שיכורה
(צילום: שולי נאור זוארץ)

שופט בית משפט השלום בקריות, ערן נווה, קיבל את בקשת המשטרה במלואה כאשר האריך את מעצרה של האישה בשבעה ימים. בהחלטתו ציין: "מדובר בתיק אלימות במשפחה ברף הגבוה, כאשר הטענה היא לניסיון רצח של החשודה נגד בעלה, הנמצא דקור בכל חלקי גופו. יש לי יסוד סביר ואף למעלה מזה ביחס למעורבות החשודה באירוע המצוין".
יצוין, כי החשודה אינה דוברת עברית ובדיון לא היה מתורגמן.
פורסם לראשונה: 18:30, 18.05.20