עורכת דין ומרצה במספר מכללות הצליחה לעורר סערה ברשתות החברתיות, וזאת לאחר שפרסמה תגובה ברשת טוייטר.
עורכת הדין, תמר טל בלום, המנחה סטודנטים במספר מכללות, כתבה כך: "לפני שעה שוחחתי עם סטודנטית שאני מנחה אותה במסגרת עבודתי. היא יושבת שבעה מיום רביעי האחרון, על דודה שלה, רופאה בת 32 ברמב"ם. לפני כחודש קבלה חיסון שלישי, התמוטטה מיד, שכבה חודש בבית החולים ונפטרה. המשפחה שומרת על שתיקה, לא ברור למה. אף אחד מבני המשפחה לא מוכן לקבל חיסון שלישי".
2 צפייה בגלריה
מתוך עמוד הטוייטר של תמר טל בלום
מתוך עמוד הטוייטר של תמר טל בלום
מתוך עמוד הטוייטר של תמר טל בלום
(מתוך עמוד הטוייטר של תמר טל בלום)
תגובתה של עו"ד טל בלום נכתב בתגובה בעמוד הטוויטר של אדם המזוהה עם התנגדות לחיסונים ומתבטא בחריפות נגד מדיניות הממשלה בנושא הקורונה.
בעקבות הדברים של טל בלום, לפיהם רופאה צעירה ברמב"ם מצאה את מותה לאחר שקיבלה חיסון שלישי, בבית החולים רמב"ם מצאו לנכון להכחיש את הדברים. "גברת טל בלום, זה זקר והמצאה. אף רופאה לא נפטרה ברמב"ם. אבקש שתסירי את ההתייחסות הפייק הזו לרמב"ם", כתב דובר רמב"ם דוד רטנר לעו"ד טל בלום.
למרות בקשת דובר רמב"ם, ההתייחסות לא הוסרה. עו"ד טל בלום אומרת ל"מיינט חיפה" כי היא מקווה שהדברים נכונים, ואם לא תתנצל עליהם.
עו"ד טל בלום: "בפרסום שלי ציינתי ששמעתי את הסיפור מסטודנטית שלי. היא סטודנטית במכללה בעכו ונתפסת כאמינה בעיניי. היא סיפרה לי את זה לאחר שלא הגיעה לקורס עם נוכחות חובה. בסיפור שלה היו כל כך הרבה פרטים שלא חשבתי לרגע שמדובר במשהו שהמציאה. עדיין לא תפסתי אותה ואני לא יודעת האם יש אמת בסיפור".
עו"ד טל בלום מוסיפה: "מי יכול להמציא סיפור כזה? לא האמנתי שזה יכול לגרום לסערה ענקית ולא ידעתי שתיגרם מהומת אלוהים. אני מקווה שיש אמת בסיפור ולא עשו עליי סיבוב. אם צריף אתנצל כי אני אדם הגון וישר. אני קודם אברר את הפרטים לפני שהוריד את ההתייחסות".
2 צפייה בגלריה
בית חולים רמב"ם
בית חולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
(צילום: דוברות בית חולים רמב"ם)
קראו גם >>>
עו"ד טל בלום מציינת כי היא אדם שומר חוק, אבל חושבת כי בעתיד בית המשפט העליון יצטרך לבחון את ההגבלות שמטילה המדינה על הציבור בתקופת הקורונה.
לדבריה, "הסגרים הוחלפו בבדיקות ובבידודים. מדינת ישראל צריכה להסתכל מה נעשה במדינות אחרות. כך בצרפת התלמידים המשיכו ללכת לבתי הספר ולא הלכו עם הסמרטוטים על הפנים במשך שנתיים וחצי. התחסנתי פעמיים ואני בודקת את עניין החיסון השלישי שכבר 3 מיליון איש מיהרו להתחסן בצורה כה ממושמעת".
עו"ד טל בלום מציינת עוד כי "יש חוסר אמון במערכת שדוחפת להתחסן באמצעות סימנים מובהקים של כפייה. יש לחשוף את ההסכם עם פייזר. נושא הקורונה צריך להיות מטופל אחרת ואולי לחשב מסלול מחדש".
בבית החולים רמב"ם ציינו כי אף רופאה של רמב"ם לא נפטרה מחיסון קורונה, והדגישו כי פנו לעו"ד טל בלום להסרת התייחסותה.
פורסם לראשונה: 11:11, 05.10.21