כתב אישום הוגש ביום רביעי האחרון בבית משפט השלום בקריות נגד תושב קרית מוצקין (46) בגין גניבת מוצרי מזון מסניף השופרסל בקניון שער הצפון. באישום נטען, כי הלקוח סרק מוצרים בקופה העצמאית באופן המונע מהם להיקלט בקופה.
1 צפייה בגלריה
עגלת קניות
עגלת קניות
הלקוח תקף את המאבטחים
(צילום: shutterstock)
בחודש ספטמבר 2019, בשעות הערב, הגיע הנאשם לסניף השופרסל בקניון שער הצפון בקרית אתא. לאחר שאסף לעגלה מוצרי מזון שונים, הוא ניגש לקופה העצמאית והחל להעביר מוצרים בקופה כאשר את חלקם העביר כשידו מכסה את הברקוד ולפיכך הם לא נקלטו בקופה.
קראו עוד >>
בנסיבות אלה נטען, הוא שילם רק עבור חלק מהמוצרים כשלאחר מכן הכניס אותם חזרה לעגלה ויצא מהסניף. ביציאה מן הסופר ניגשו אליו הקב"טים של הסופר וביקשו ממנו שיתלווה אליהם חזרה אל תוך הסופר. אולם הוא התנגד והחל לתקוף אותם בכך שדחף אותם ונתן לאחד מהם מכת אגרוף מאחורי אוזנו.
לאחר מכן לקח צלחת, הניף אותה לעבר מאבטח נוסף תוך שמאיים לפגוע בו איתה והשליך אותה על דלת הסופר וגרם לניפוצה. בגין מעשים אלה הוא מואשם בעבירות של היזק לרכוש במזיד, גניבה ותקיפה סתם.
יצוין, כי שופרסל היא הרשת הראשונה בישראל שהכניסה קופות אוטומטיות לחלק מסניפיה. הלקוח מעביר את המוצרים עצמאית באמצעות סריקת הברקוד - ומשלם בעמדה נטולת קופאית, כך שמבחינת הרשת מדובר בהבעת אמון בצרכן.
פורסם לראשונה: 16:04, 07.06.21