תושב קרית אתא (59), שנעצר בשבוע שעבר בחשד שאנס קטינה בת 7, יישאר במעצר שלושה ימים נוספים. אמש (שני) התקיים דיון נוסף בעניינו, במהלכו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים, אולם בית המשפט החליט כי מעצרו יוארך בשלושה ימים בלבד. סניגורו, עו"ד יובל זמר: "החשוד מכחיש מכל וכל את המיוחס לו".
2 צפייה בגלריה
אונס
אונס
"החשוד עלול לסכן ביטחון הציבור והמתלוננת"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
החשוד (59) נעצר על ידי המשטרה ביום רביעי שעבר בעקבות תלונה שהוגשה נגדו בחשד לבעילת קטינה בת 7. ביום חמישי נערך דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות, במהלכו ביקשה המשטרה לקיים את הדיון בדלתיים סגורות. השופטת אלואז זערורה-עבדאלחלים נעתרה לבקשה ונאסר פרסום של רוב פרטי החקירה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד יובל זמר המייצג את החשוד, בבית המשפט
עו"ד יובל זמר המייצג את החשוד, בבית המשפט
עו"ד יובל זמר המייצג את החשוד, בבית המשפט
(צילום: שרון צור)
בתום הדיון האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד בארבעה ימים. "לאחר שבית המשפט בחן את נתוני התיק, מצא כי קיים חשד סביר לכך שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו.
"קיימת עילת מעצר הנובעת מן החשש ששחרור החשוד עלול לסכן ביטחון הציבור והמתלוננת ולשבש מהלכי חקירה", כתבה אז השופטת. בנסיבות אלה, בית המשפט הורה על המשך מעצרו של החשוד על מנת שיוכל לעקוב אחר התקדמות החקירה.
קראו גם >>
אמש (שני) כאמור התקיים דיון נוסף בעניינו של החשוד במהלכו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. אולם בית המשפט החליט כי מעצרו יוארך בשלושה ימים נוספים.
פורסם לראשונה: 11:36, 06.04.21