בעל ביקש להתגרש מאשתו מאחר שהצביעה בבחירות לבני גנץ ולא לבנימין נתניהו, כפי שנהגו להצביע המהלך השנים. ביום חמישי האחרון הבהיר לאשתו במכתב: "אחרי שהיא עצמה אישרה לי שהצביעה לגנץ ואחרי שידעתי שאם ביבי לא יוכל להרכיב ממשלה, וזה כנראה הסוף שלו, החלטתי לממש את ההחלטה שלי להיפרד". לדברי האישה מדובר בתירוץ בלבד והבעל תכנן את הדברים מראש.
2 צפייה בגלריה
"לא רואה סיבה להביא ילדים לעולם כזה"
"לא רואה סיבה להביא ילדים לעולם כזה"
"הזוגיות שלנו הגיעה לקיצה"
(צילום המחשה: shutterstock)
בימים האחרונים הגיע למשרדה של עו"ד שרין סולן גבר שהביע את נכונותו להתגרש מאשתו מסיבה לא שגרתית. לדברי סולן, מדובר בבני זוג מהאזור, הנשואים כבר 30 שנים ולהם ארבעה ילדים. לאורך השנים היו ידועים כתומכים נלהבים של בנימין נתניהו. גם בפורומים החברתיים וגם בתוך המשפחה. לפיכך ההחלטה של האישה להצביע בבחירות האחרונות לגנץ גרמה למשבר בזוגיות.
קראו גם >>
לדברי סולן, האישה טענה כי כבר בבחירות הקודמות רצתה להצביע לגנץ, אבל אז בהבנה עם בעלה הצביעה לביבי. אלא הפעם לא רצתה לעשות זאת והודיעה על כך לבעלה. "הבעל טען כי הבהיר לאשתו לפני ארבעה חודשים, ואף תיעד את זה בצילום וידאו, שלא ימשיך לחיות איתה אם זה מה שיקרה", אמרה סולן: "אחרי שהיא עצמה אישרה לו שהצביעה לגנץ הוא החליט לממש את החלטתו".
ביום חמישי האחרון לדבריה, הוא שלח באמצעותה מכתב לאשתו ובו הוא הודיע לה כי הוא מבקש להתגרש וישמח אם תיקח עורך דין כדי שהשניים יפגשו לסכם את התנאים וחלוקת הרכוש. "האישה טוענת כי היא מסרבת לגירושין ובידה הוכחה לכך שהבעל שלה תיכנן את הכל מראש", אמרה סולן.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
(צילום: יח"צ)
"לדבריה, יש לא מעט מקרים גם בין החברים שלנו שהזוגות הצביעו, כל אחד בנפרד, ולעיתים אפילו בפערים קיצוניים יותר, לכן הדרישה שלו מוזרה. עוד טענה, כי מדובר בתירוץ והוא תכנן את זה כבר לפני שנה. בהתאם לבקשת הבעל אני אמתין 10 ימים ואם לא אשמע מהצד השני, אני אפעל בשם הלקוח שלה לפתיחתו של הליך גירושין כמקובל".