אגם קורן, הצעירה בת ה-14 מקרית ביאליק, שנפלה לפני כארבעה חודשים באתר הסנפלינג במערת בית קשת, ונפצעה באורח קשה מאוד, זכתה היום (שני) לביקור של הזמר האהוב עליה, בן זיני, והתקשתה להסתיר את ההתרגשות. השניים שוחחו, הצטלמו ושרו יחד חלק משיריו של זיני.
3 צפייה בגלריה
בן זיני מבקר את אגם קורן
בן זיני מבקר את אגם קורן
הפתעה. בן זיני ואגם בבית החולים שיבא, היום
(צילום: פרטי)
הקשר עם בן זיני נוצר דרך דוברת בית החולים שיבא. האם כרמית סיפרה: "דוברת בית החולים סיפרה לבן על המקרה של אגם, והוא ממש התרגש ורצה להכיר אותה".
בן הפתיע את אגם, הם שוחחו, הצטלמו ושרו יחד חלק משיריו של זיני האהובים על קורן, ומרוב התרגשות היא אף שכחה חלק מהמילים. את התיעוד מהמפגש המרגש, העלתה האם לדף הפייסבוק שלה.

עוד סיפרה האם, כי בתה לא זוכרת כלל את האירוע בו נפצעה קשה, 'וטוב שכך'. "מצבה משתפר לאט לאט, היא הולכת עם הליכון, בעין שמאל עדיין יש בעיה, וזו לא הבעיה היחידה", סיפרה כרמית למיינט קריות. "אבל אנחנו אופטימיים. היום זה בדיוק ארבעה חודשים מהתאונה ומבחינת כולם אגם היא נס רפואי. אף אחד לא נתן לה סיכויי לחיות".
3 צפייה בגלריה
אגם קורן בעת הסנפלינג
אגם קורן בעת הסנפלינג
אגם קורן בעת הסנפלינג במערת קשת
(צילום: באדיבות המשפחה)
כזכור, המקרה אירע במהלך בילוי משפחתי של אגם עם הוריה במערת קשת, בזמן שעשתה את דרכה חזרה אל הוריה לאחר שגלשה בסנפלינג במקום, ונפלה מגובה רב של כ-20 מטרים. הוריה המתינו לבואה ולאחר שהתעכבה יצא אביה לחפש אחריה ופגש בעוברים ושבים שהבחינו לפתע כי יש ילדה מוטלת בתחתית ההר.
אגם חולצה במסוק למחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים רמב"ם בשבת, 12 בדצמבר, עברה ניתוח ראש וטיפולים נוספים. כעבור מספר ימים החליטו הרופאים להפסיק את חומרי ההרדמה, ואגם פקחה את עיניה לרגע ולחצה את היד לבקשת הרופאים.
3 צפייה בגלריה
בן זיני מבקר את אגם קורן
בן זיני מבקר את אגם קורן
הצטלמו ושרו יחד . בן זיני ואגם קורן
(צילום: פרטי)
חודש לאחר הפציעה הקשה שוחררה אגם מבית החולים רמב"ם, ועברה למרכז שיקומי בתל השומר. במהלך השיקום הצליחה אגם אף להשתתף במעט שיעורים שנערכו בזום בתקופת הסגר, ובחודש הבא היא תציין יום הולדת 15.
האם כרמית אמרה היום (שני) למיינט קריות: "לאגם מחכה עוד דרך ארוכה, אבל אנחנו מלאי תקווה ומרגישים שקיבלנו אותה במתנה".
פורסם לראשונה: 18:22, 12.04.21