גורת כלב רועה בלגי (מלינואה), בת חצי שנה, נחטפה מבעליה על ידי תושב קרית ים, גובה של השוק האפור, וחברו, שהגיעו לביתו של הלווה בדימונה. הגובה נעצר בחשד לעבירה של 'סחיטה באיומים', ושלשום (ראשון) הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בבאר שבע. חברו של הנאשם והכלבה עדיין לא נמצאו.
1 צפייה בגלריה
הכלבה והגורים
הכלבה והגורים
עקבותיה של הגורה נעלמו. הכלבה והגורים
(צילום: מתוך הפייסבוק)
קראו גם:
ב-2018 תושב הקריות (28) נטל הלוואה בריבית מצעיר כבן 20 מקרית ים, גובה בשוק האפור, במסגרתה החזיר רק תשלום ריבית אחד, השאיר מאחור חוב ריבית בסך 900 שקל ועבר ממקום מגוריו בקריות לדרום הארץ.
כעת, שלוש שנים לאחר מכן, הנאשם איתר אותו כשהוא מתגורר בדימונה. לדברי המתלונן, עפ"י ההסכם שהיה לו, הוא נטל הלוואה של 3,000 שקל בשלושה תשלומים ובריבית של 300 שקל בחודש. לפני כחודשיים גובה החובות הגיע לביתו ודרש ממנו 900 שקל, שארית החוב.
בביקורו הראשון של הגובה בדימונה, הסתגר הלווה בביתו ולא יצא ממנו. בפעם השנייה כשהגובה הגיע, לא נכח הלווה בביתו, אך מצלמות האבטחה תיעדו את הנאשם יוצא מחצר ביתו של המתלונן יחד עם חברו ועם גורת כלבים, אותה הם פיתו ללכת בעקבותיהם לרכב.
הלווה פנה אל הגובה בהודעה וכתב לו: "יענו אתה גבר שלקחת את הכלבה והלכת?", והגובה השיב לו: "אתה גבר שגנבת את הכסף וברחת?", ודרש כעת מבעל החוב פיצוי של 20 אלף שקל, אחרת הוא יפגע בכלבה.
בעל החוב התלונן במשטרה שלא הייתה צריכה לאסוף יותר מדי ראיות נגד הגובה הסוחט. זאת, מאחר שהוא השאיר אחריו מספר הודעות מאיימות כתובות וקוליות לבעל החוב.
במעצרו הודה הגובה, כי בעל הכלבה חייב לו כסף, ולדבריו הגורה הלכה בעקבות חברו ולא איתו, ואין הוא יודע היכן היא ומה עלה בגורלה.
עם סיום החקירה והגשת כתב האישום נגד הגובה, המשטרה לא הצליחה עדיין לאתר את זהותו של החבר האלמוני של הגובה, ועקבותיה של הכלבה נעלמו.
פורסם לראשונה: 08:07, 01.09.20