שבועיים וחצי לאחר שתומר סולומון, בן ה-13 מקרית חיים, נפגע באורח קשה בעת שחצה באופניו מעבר חצייה בשדרות משה שרת בקרית חיים, נפגע שלשום (שני) באותו המקום ילד נוסף. אביו של תומר, אורן סולומון, ציין כי כבר פנה לעיריית חיפה בבקשה לתקן ליקויי בטיחות במקום, אבל בינתיים העניין לא מתקדם.
1 צפייה בגלריה
תומר סולומון, אחרי הפגיעה
תומר סולומון, אחרי הפגיעה
תומר סולומון, אחרי הפגיעה
(צילום: פרטי)
סולומון סיפר ל-mynet קריות: "יש מעבר חצייה בשדרות משה שרת, ליד בית יציב. תומר רכב שם על האופניים, והוא עבר, על פי כל עדי הראייה במעבר החצייה. מכונית נכנסה בו ופגעה בו קשה: יש לו שבר ברגל, שני שברים ביד, 40-50 תפרים בראש, קיבל מנות דם. הוא היה מאושפז, כעת הוא בבית, המצב השתפר, אבל לפניו עוד דרך ארוכה: הוא צריך שיקום, הוא סובל מכאבים ומסיוטים, יש לו צפצופים באוזניים".
קראו גם >>
האב הסכים לפרסם תמונות של בנו מיד לאחר התאונה, על מנת לעורר הד ציבורי שיגרום לעיריית חיפה לבצע את השינויים הנדרשים במקום. השבוע פנה שוב לתקשורת לאחר שילד נוסף נפגע באותו מקום.
חברת המועצה הילה לאופר נרתמה למאבק: "התרעתי לא מעט פעמים שבחלק מהמקומות אין שום מיגון ואזהרה שנועדה לצמצם פגיעות בהולכי רגל. חובה להתקין פסי בלימה או האטה בקרבה לבתי ספר, גנים וכל מוסד ציבור.
"הנער נדרס והועף מאופניו. הולכי הרגל החיפאים לא מוגנים". בעקבות פציעתו של הילד השני, השבוע, כתבה: "לאחר פנייתי, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת בטיחות בדרכים נחשון צוק, הורה לערוך בדיקה דחופה במקום ולטפל בהתאם".
מעיריית חיפה נמסר: "בעקבות ביקורת שערכו במקום מהנדסי התנועה של העירייה, נקבע סיור משותף עם אנשי לשכת התנועה במשטרת ישראל, אשר יתקיים מיד עם קבלת דוח הבוחן המשטרתי, לצורך גיבוש המלצות לביצוע שיפורי בטיחות ככל שיידרש".
לכל העידכונים - חדשות הקריות