תושב קרית אתא (55) חשוד כי תקף את בת זוגו לאחר שביקשה ממנו שיכיר באבהותו. החשוד נעצר השבוע, ובת הזוג פונתה לבית חולים. למחרת הובא לבית המשפט בחשד לעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש. נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו, וציין כי בת הזוג עדיין לא נחקרה, כי טופלה בבית החולים עד לשעת הדיון.
1 צפייה בגלריה
פרידה
פרידה
"היא מנסה להכריח אותו לקחת אחריות"
((צילום: shutterstock))
סניגורו של החשוד, עו"ד מוטי לוי, ציין כי בני הזוג לא מתגוררים יחד, ובת הזוג היא זו שבאה אל מרשו, לביתו. לטענתו, היא נוהגת כלפיו באלימות, והיא זאת שתקפה אותו, ולאחר מכן נגחה בזכוכית שהייתה בדירתו, ונפצעה. לטענת הסניגור, הראיות בזירה מדברות בעד עצמן, ומרשו הסתגר בחדר עד להגעת המשטרה. כמו כן ציין, כי נגד בת הזוג הוגש כתב אישום בגין תקיפת מרשו, והוא הוציא נגדה צווי הרחקה, אבל היא מפרה אותם.
עוד בחדשות >>
עו"ד לוי ביקש לשחרר את מרשו וציין: "החשוד הוא אב לילדים. לבת הזוג יש תינוקת, ויש ביניהם מחלוקת נוכח דרישתה שהוא יכיר בתינוקת. במקום לפעול בהליכים מתאימים כמו בדיקת אבהות, היא מנסה להכריח אותו לקחת אחריות, למרות שהוא עצמו לא חושב שהוא האבא. זה יוצר סכסוכים, כי פעם אחר פעם היא באה עם דרישות להכיר באבהות על רקע זה שהיא באה מחברה מסורתית. היא נוהגת להגיש תלונות סרק נגד החשוד".
בדיון אמר החשוד: "היא מפרה צו הרחקה, היא מפרה את הפרטיות שלי. כולם אמרו לי לברוח ממנה. אני עומד עם יד על הלב, גבר מוטרד על ידי אובססיבית. אני וילדיי סגורים בחדר, היא נתנה בוקס ופחדנו. היא שברה את הדלת, היא צועקת. אני באתי להזמין משטרה, והיא תקפה אותי באלימות".
שופטת בית משפט השלום בקריות, סימי פלג קימלוב, האריכה את מעצרו של החשוד ביומיים וציינה כי לחשוד הרשעה בתיק פלילי בגין תקיפת הגורמת לחבלה של ממש כלפי בת זוג, ועל כן קיימת עילת מסוכנות, ויש לאפשר למשטרה לחקור ולגבות עדות מבת הזוג טרם שיחרורו.
לכל העדכונים - חדשות הקריות