תושבת קרית מוצקין, בת 20, ביקשה השבוע מבית משפט השלום בקריות להוציא צו הרחקה נגד עובד שטענה כי ביצע בה מעשה מגונה והטריד אותה מינית במהלך עבודתם, אך חזרה בה כאשר השופטת איילת השחר ביטון פרלה הסבירה לה את ההליך המשפטי, ובין היתר את הצורך לקיים דיון במעמד שני הצדדים, על מנת שכל אחד יביא את ראיותיו. לבית המשפט סיפרה כי כאשר ראתה אותו בעבודה, קיבלה התקף חרדה.
1 צפייה בגלריה
"אני לא מסוגלת לעבוד סמוך אליו ולו רגע אחד", כתבה העובדת
"אני לא מסוגלת לעבוד סמוך אליו ולו רגע אחד", כתבה העובדת
"אני לא מסוגלת לעבוד סמוך אליו ולו רגע אחד", כתבה העובדת
(צילום אילוסטרצציה: ShutterStock)
השניים עובדים בחברה גדולה בתחום הרפואה. בבקשה כתבה המבקשת: "אני עובדת עם המשיב באותו צוות בעבודה, ואנו נתקלים אחד בשני באופן תדיר. אני מבקשת להוציא צו הרחקה על מנת להימנע מסיטואציה כזו. אין לי יכולת נפשית להתמודד במפגש כלשהו איתו. המשיב נישק אותי ללא הסכמתי בצוואר וחיבק אותי בצורה מינית. אני לא מסוגלת לעבוד סמוך אליו ולו רגע אחד".
עוד בחדשות:
בדיון המשפטי ציינה העובדת כי המקרה אירע ביום חמישי שעבר, וכי היא הגישה תלונה במשטרה ודיווחה למקום העבודה, אך עדיין לא הרחיקו אותו. "היום (ראשון) בבוקר הייתי בעבודה, ואמרו לי שהוא עבד במשמרת לילה. ראיתי אותו כשהגעתי, הייתה שם תקרית לא נעימה, התקף חרדה".
השופטת הסבירה למבקשת את ההליך המשפטי להוצאת הצו, והבהירה לה שגם אם בית המשפט ייעתר לבקשתה ויוציא לעובד צו הרחקה במעמד צו אחד, יתקיים דיון נוסף, במעמד שני הצדדים, על מנת לאפשר לעובד לומר את דבריו. בשלב זה, כאמור, המבקשת חזרה בה מבקשתה.