ביום ראשון זוהתה גופתו של הנעדר ולדימיר סוקולוב בן ה-70 מקרית ים, אשר נמצא ללא רוח חיים בין הסלעים בחוף קרית חיים. אמש (שלישי) הוא הובא לקבורה.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר סוקולוב ז"ל
ולדימיר סוקולוב ז"ל
"אהב אנשים וכיבד אותם". ולדימיר סוקולוב ז"ל
(צילום: פרטי)
בתו, דיאנה גולדנברג (42): "אנחנו לא יודעים מה קרה, אבל לפי מה שאמרו לנו, הוא כנראה קיבל דום לב והתמוטט. ביום רביעי לא הצלחנו להשיג אותו ודיווחנו למשטרה על היעדרו, וכבר ביום רביעי בלילה אמרו לנו שאדם העונה לתיאור נמצא ללא רוח חיים בחוף הים בקרית חיים.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר סוקולוב ז"ל
ולדימיר סוקולוב ז"ל
הנעדר נמצא ללא רוח חיים
(צילום: פרטי)
"חיפשנו אותו בכל רחוב, בכל סמטה, בכל בתי החולים. לא האמנו שזה הוא. רק ביום ראשון זיהינו אותו באבו כביר. אבא לא נהג ללכת לים. כנראה כשהוא הלך לחוף זבולון בקרית ים, שם התמוטט ונסחף לקרית חיים.
"הוא היה אדם מקסים, טוב לב, אהב אנשים וכיבד אותם, התייחס לכל בקשה, גם אם המבקש היה בן משפחה, שכן, או סתם אדם שלא הכיר. אמא נפטרה לפני שלוש שנים, יש לי עוד אח ואנחנו מאוד קרובים, ובגלל שגרים סמוך אחד לשנייה, היינו כל היום ביחד. הוא היה בא בבוקר ונשאר פה עד הערב, הולך הביתה רק כדי לישון. הוא היה קשור מאוד אלינו ולנכדים.
עוד בחדשות:
"עצוב לי שהוא סיים ככה את חייו, עצוב לי שאף אחד לא הגיש לו עזרה, הרי חוף הים מלא באנשים שעושים ספורט ומטיילים לאורכו. אולי מישהו הבחין בו ופחד להתקרב אליו בגלל הקורונה. חשוב לשים לב למצוקה של אנשים סביבך ולעזור בעת הצורך".
עוד כתבות תמצאו בערוץ חדשות הקריות