הוא חולם למלא את קיסריה, כותב שירים ומפזז בין הקלטות ללימודים בתיכון - תכירו את מיכאל לוי, הנציג של הקריות. לוי בן ה-16 מקרית אתא עולה השנה לכיתה י"ב ולומד בבית ספר אקסטרני שמתאים את שעות הלימודים והמבחנים במיוחד עבורו. הוא אוהב לבשל פסטה, דגים, קציצות, ואפילו חמין. בראיון מיוחד ל-mynet קריות הוא מספר על הלימודים, על מקור ההשראה שלו, על העיר ומבטיח להפתיע בכוכב הבא.
4 צפייה בגלריה
מיכאל לוי
מיכאל לוי
לוי. רוצה למלא את קיסריה
(צילום: ערן לוי)

לוי כבר שר מגיל 9 בעיקר באירועים משפחתיים, עד שיום אחד הוא הקדיש שיר של אתניקס לאמו - "אין כמו אמא" ומשם הכל היסטוריה. לוי העלה את השיר לעמוד האינסטגרם שלו ושדרן הרדיו אליקו שצפה בשיר - הזמין אותו להתארח בתכנית שלו. לאחר מכן הוא חתם אצל הסוכן רוברטו בן שושן אצלו הוא מיוצג גם היום. את הסינגל הראשון שלו הוא הוציא לפני שנה וחצי "למה את כבר לא עונה לי?" שגרף מיליון וחצי צפיות. הסינגל השני שהוציא "את מי את עכשיו מחבקת" גרף גם מעל מיליון צפיות.

(מיכאל לוי - "למה את כבר לא עונה לי")
(מיכאל לוי - "את מי עכשיו את מחבקת?")

איך החברים בכיתה שלך הגיבו כשנכנסת לנבחרת? "כולם היו בהלם. גם אני הייתי בהלם, ואני עד עכשיו. כולם מתרגשים".
איך משלבים קריירה בגיל כזה עם לימודים? "בבית ספר החדש זה ממש נוח לי, הם מתאימים את הלימודים אליי, ואת מועדי ב'".

4 צפייה בגלריה
מיכאל לוי
מיכאל לוי
לוי. "הייתי בהלם כשהתקבלתי לנבחרת"
(צילום מסך, הכוכב הבא עונה 9)

יש לך מיליוני צפיות ביוטיוב, אתה חתום אצל רוברטו, למה בכלל להגיע ל"כוכב הבא"? "זו חוויה. רציתי להגיע לכמה שיותר אנשים, וזו הפלטפורמה".
לפני כחצי שנה הוא הוציא את שיר מקורי שלו שכתב יחד עם לידור עייש - "מיליון מילים". "בחודש הראשון לא היו לו צפיות, ואחרי שהעליתי קטע לטיקטוק הוא קיבל יותר מחצי מיליון צפיות", סיפר לוי ל-mynet הקריות. מאז הוא הוציא שיר נוסף עם כוכבת המוזיקה הים תיכונית, אוריה מסיקה (18) - "התפרקתי" שגרף עד כה כ-400 אלף צפיות. עם שירים בשפה האנגלית הוא מספר כי הוא קצת מתקשה אבל הוא לא מתכוון לוותר כל כך בקלות.
(מיכאל לוי - "מיליון מילים")
(מיכאל לוי ואוריה מסיקה - התפרקתי)

איזה שיר לא תשיר בחיים? "אני לא חושב שיש שיר כזה. אני אוהב לפרוץ את הגבולות של עצמי וגם דברים שאני פחות מתחבר אליהם".

מיכאל לוי: "מרגיש בבית בקריות"

לוי מתגורר בשכונת ההגנה והוא הקטן מבין שלושת האחים למשפחת לוי. כשהוא נוסע לערים אחרות הוא מרגיש זר. "קרית אתא זה סוג של בית לא רואה את עצמי גר במקום אחר", אמר.
אם תזכה בכוכב הבא, תצטרך לצאת מהעיר. "אני לא חשוב, אפשר להקליט הכל פה, וגם דברים רחוקים אני יכול לנסוע, יש לי הורים, יהיה רישיון".

4 צפייה בגלריה
מיכאל לוי
מיכאל לוי
לוי. "אוהב להיות בים"
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם)

איפה אתה אוהב לטייל בקריות? "אני אוהב את הים, אין לי חוף מסוים. אני ממש אוהב להיות בים. וגם במגרש כדורסל, אני משחק עם החברים כתחביב".

4 צפייה בגלריה
מרגי וחסון
מרגי וחסון
מרגי וחסון. מקור ההשראה של לוי
(צילום: רפי דלויה ומוטי קמחי)

מי הזמר\ת האהובים עליך ומי מקור ההשראה שלך? "אני אוהב הרבה זמרים, והם מקור ההשראה שלי. הרבה יחשבו שעומר אדם, אבל גם עדן חסון, אייל גולן ומרגי".