הוא שר באירועים, יש לו מיליוני צפיות בשירים שלו ביוטיוב, אבל האם הוא יהיה הכוכב הבא? מיכאל לוי בן ה-16 מקרית אתא נכנס אמש (שלישי) לנבחרת של העונה ה-9 בתכנית "הכוכב הבא".
2 צפייה בגלריה
מיכאל לוי
מיכאל לוי
לוי. רוצה למלא את קיסריה
(צילום מסך, הכוכב הבא עונה 9)

ללוי יש 13 וחצי אלף עוקבים בעמוד היוטיוב, לא מעט שירים שפרסם והוא מכוון הכי גבוה שאפשר. הכל התחיל כשאמו חגגה יום הולדת והוא הקליט לה את השיר "אין כמו אמא". לוי העלה אותו לעמוד האינסטגרם שלו ושדרן הרדיו אליקו שצפה בשיר - הזמין אותו להתארח בתכנית שלו. משם הוא חתם אצל הסוכן רוברטו בן שושן. "מפה זה המשיך", הוא אומר. השיר שכתב עבורו אושרי כהן "למה את כבר לא עונה לי" גרף בעמוד היוטיוב שלו 1.5 מיליון צפיות וזה לא השיר היחידי.

(מיכאל לוי - למה את כבר לא עונה לי)
(מיכאל לוי & אוריה מסיקה - התפרקתי)

"אני זמר אבל עוד לא ברמות שאני רוצה להגיע. אני רוצה למלא את היכל נוקיה, פארק הירקון, קיסריה", אמר בתכנית.
קראו גם >>
באודישן הראשון שלו הוא שר שיר של נתן גושן "שני ילדים בעולם" והרים את המסך עם 74 אחוזים. "זה שהוא בן 16 זה לא פקטור. הוא מוכן ובשל, יש לו טעם ויש לו טקטיקות. הוא מנהל כבר את הקריירה שלו. אתה שר יפה ולא מזייף, נראה לי שיש שם משהו כבר אוטומטי שמבחינתי הוא קצת מעורר חשדנות", אמר לו אסף אמדורסקי באודישן הראשון.

2 צפייה בגלריה
מיכאל לוי
מיכאל לוי
לוי. "אתה כולך קסם"
(צילום מסך, הכוכב הבא עונה 9)

שירי מימון הוסיפה: "שאפו על האומץ לצאת מתוך המסך של היוטיוב. ראינו כוכבי יוטיוב שמזייפים ושלא מצליחים. אתה נותן לנו תחושה 'אני נולדתי לזה וזה מה שאני הולך לעשות'".
בתכנית ששודרה אמש לוי קיבל אור כחול מכל השופטים לאחר ששר את השיר "אושר לדקה", ונכנס לנבחרת: "אתה קסום, כולך קסם".