אז מי פתוח בקריות בימי חול המועד? בדיקה אקראית של מיינט קריות העלתה כי רוב עסקי האוכל שייפתחו בחג יהיו בתי קפה, שם קל יותר להתאים תפריט כשר לפסח. חלק מבתי העסק יציעו ארוחות בוקר, אוכל איטלקי, דגים ואפילו גלידה כשרה.
5 צפייה בגלריה
פיצה כשרה
פיצה כשרה
פיצה כשרה
(צילום: באדיבות מסעדת ביגה)
בבית הקפה ביגה שבקריון בקרית ביאליק תוכלו ליהנות ממגוון כריכים כשרים, שקשוקה, ארוחת בוקר בורקס גבינה, ניוקי, מגוון פסטות ופיצה עם תוספות לבחירתם. המטבח במקום עובר הכשרה מלאה.
גם מסעדת רפאלו בקריון מכשירה את המטבח שלה וכמעט כל המנות נשארות אותו הדבר רק בגרסה הכשרה שלהן. תוכלו ליהנות מאוכל איטלקי כמו ניוקי, פסטות, פולנטה פטריות וגם פיצה כשרה ומבחר קינוחים כשרים. ארוחת הבוקר במקום מוגשת עד לשעה 12:00.

5 צפייה בגלריה
פולנטה
פולנטה
פולנטה פטריות
(צילום: באדיבות רפאלו)

מסעדת 'קפה בחורש' בקרית מוצקין ברחוב החשמונאים 79 (בתוך החי פארק) מכשירה את המקום במיוחד לחג הפסח. שם תוכלו למצוא מגוון פיצות, מבחר פסטות, דגים וסלטים עשירים. מומלץ להזמין מקום מראש.

5 צפייה בגלריה
דג עם ניוקי
דג עם ניוקי
דג עם ניוקי
(צילום: באדיבות קפה בחורש)

גם מסעדת הבשרים רם, ברחוב דקר 5 בקרית מוצקין, תהיה פתוחה במהלך החג. ביום שלישי 4.4 בין השעות 12:00-22:00 ובערב החג 5.4 בין השעות 7:30-14:00. בנוסף, המסעדה תהיה פתוחה גם בימי חול המועד.
המסעדה מציעה מגוון סלטים, מבחר פשטידות טעימות, מטוגנים, דגים, בשר, ממולאים ועוד הרבה תוספות כשרות וטעימות במיוחד.
בורקס ברטו, הפועל כ-35 שנה בצומת קרית אתא, יהיה פתוח במהלך ימי החג ויציע מאפים כשרים. המבחר מצומצם וכולל 2 אפשרויות בלבד: בורקס גבינה ובורקס תפוח אדמה, והכל חם, טעים וטרי. אפשר לשבת במקום או לקחת הביתה (אפשרי גם לאנשים שרוצים ללא גלוטן). אם תרצו לקנח, תוכלו ליהנות גם מקפה ומגלידה.

5 צפייה בגלריה
בורקס ברטו
בורקס ברטו
בורקס ברטו
(צילום: פרטי)

אם בא לכם משהו מתוק, ב'טופ מנגו' שבקרית אתא תוכלו ליהנות מגלידות טעימות, יוגורטים עם תוספות לבחירה וגלידה איטלקית שמגיעה עם שילוב של מתוקים. המקום עובר הכשרה מלאה לפני הפתיחה בפסח.

5 צפייה בגלריה
יוגורט
יוגורט
יוגורט עם תוספות לבחירה
(צילום: באדיבות טופ מנגו)

קראו גם:

אם אתם בעניין של אוכל אסייאתי, אז מסעדת 'טאטאמי' בקרית אתא, מציעה מגוון של רול סושי, סנדוויץ' סושי, קומבינציות וגם מנות עיקריות נוספות כמו נודלס ומנות אורז כשרות. חג ושמח ובתאבון.