רוב חברי מזכירות מפלגת העבודה בקרית אתא פנו למנכ"ל המפלגה, ערן חרמוני והודיעו כי בכוונתם לרוץ בבחירות המוניציפאליות ברשימת עצמאית לאחר שבקשתם לימון נדחתה, הם ויתרו על ריצה עצמאית, ןהוציעו שיתמכו ברשימת "הילה שלם והתושבים", תוך רצון להשתלב באחד המקומות ברשימה.
2 צפייה בגלריה
הילה רובין שלם
הילה רובין שלם
הילה רובין שלם
(צילום: נחום סגל)
זאת לאחר שהמפלגה המשיכה לתת לטענתם לתת אמון בחבר המועצה אריה נחום ומספר 2 ברשימה, דוד ידגר שלטענם פגעו קשות במפלגה ובסניף. ל"מיינט קריות" נודע כי בעוד חבר המועצה נחום הוא חלק מהקואליציה של ראש העיר יעקב פרץ, הקבוצה הפורשת תתמוך במירוץ של הילה רובין שלם לראשות העיר.
במכתבם כתבו: "אנו מאמינים כי חוסר התפקוד של המפלגה, פוגע ביכולתה להוביל את קרית אתא לעתיד טוב יותר, ולכן החלטנו – חברי מועצת הסניף וחברי הועידה, להתמודד לראשות העיר ברשימה עצמאית. אנו מאמינים כי התמודדות כזו תאפשר לנו להציג את התוכנית המיטבית לעיר, תוך התבססות על ערכים של צדק חברתי, צדק סביבתי, חינוך וקהילה חזקה, יותר מאשר בעבר ברשימת "אמת" וכך נוכל ליצור חיבורים חדשים שדרכם נוכל להצליח להכניס נציגים לעירייה".
בהמשך מציינים שהתריעו מהסכנה להמשיך ולתת אמון בצמד שמוביל כיום את הרשימה למועצת העיר: "החלטה זו לא הייתה פשוטה. לצערנו, הועדה המוניציפלית לא הקשיבה לפנייתו של חברנו, אבי מורדו, והסכימה למנות את אריה נחום ודוד ידגר כמועמדי המפלגה, שלא על דעת מועצת הסניף, וזאת למרות התנהלותם הקלוקלת בשנים האחרונות שהקטינה את הסניף, הרחיקה צעירים, לא קיימה סדר יום ציבורי שקוף והפכה את סניף קרית אתא ללא משמעותי. בסיום ביקשו מימון למערכת הבחירות.

2 צפייה בגלריה
אריה נחום
אריה נחום
אריה נחום
(צילום: פרטי)
קראו גם:

מורדו: אנחנו בודקים אפשרות להתחבר להילה. בכל מקרה 90% מהסניף תומך בה. לרשימת "אמת" אין כל סיכוי בקרית אתא, המצב הידרדר במהלך השנים ובבחירות האחרונות לכנסת קיבלנו 450 קולות, שזה ממש בושה. כרגע אין אופציה לריצה עצמאית, אנחנו תומכים בהילה ואם נקבל ייצוג ברשימתה זה יחזק את הנטיעה בציבור שלנו לתמוך בה".
אריה נחום: "שני אנשים בנפרד שלחו מכתב לוועדת ההתערבות המוניציפלית במפלגת העבודה, רוני אהרוני ואבי מורדו. שניהם היו אמורים לבוא אל מזכיר הסניף באתא ולבקש פריימריז לראשות הסיעה. כך זה לפי התקנון וכך נהוג, אבל הם בחרו מעל ראשי חברי הסניף לפנות לוועדת ההתערבות. לאחר שהם פנו, פניתי אני בלית ברירה לוועדת ההתערבות אשר החליטה ברוב מוחץ לבחור בי לעמוד בראש הרשימה. יש שני דרכים אחת היא פריימריז והשנייה היא ועדת התערבות. הם בחרו בוועדת ההתערבות". נחום לא התייחס לטענות חברי הסניף לגבי התנהלותו.