redesign - מרכז העיצוב הגדול בישראל מושק בצמוד למתחם איקאה בצפון, בעלות השקעה של 250 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
רידיזיין
רידיזיין
רידיזיין
( צילום: פיני סילוק)
מרכז העיצוב מתפרש על שטח של כ-38 אלף מ"ר וכולל עשרות אולמות תצוגה וחנויות לתכנון, עיצוב, ריהוט והלבשת הבית של מותגים מובילים, ישראליים ובינלאומיים.
קראו גם:
ניתן גם למצוא בו חלל עבודה רב תכליתי ייעודי למעצבים ואדריכלים, שמשמש כנקודת מפגש לקהלים שונים בתחומי העיצוב.
במתחם תפתח לראשונה בצפון שלוחה של שנקר ללימודי חוץ.
במרכז ניתן למצוא את כל סוגי הפתרונות העיצוביים לבית, החל משלב הבנייה והשיפוץ ועד השלבים הסופיים של ההום סטיילינג. יש בו כ-40 אולמות תצוגה וחנויות של המותגים המובילים, המשתרעים על שטחים הנעים החל מ-100 מ"ר ועד 2,400 מ"ר.
2 צפייה בגלריה
מתחם העיצוב רידיזיין
מתחם העיצוב רידיזיין
מתחם העיצוב רידיזיין
( צילום: פיני סילוק)
בין המותגים: טולמנ'ס דוט, עמינח, פלורליס, נאטוצי, אורבן, איזידור ארונות הזזה, ניופאן שופ, בית הטפט, שיש מרק את לב, אידיאל, יעד פרזול, ZAGA, הולנדיה, ד"ר גב, קליל, בית המעצבים, דלתות חמדיה, האומנים, פלאש תאורה, הרדור, ניקולטי, אביבי מטבחים, שבירו, רוזטו עצמל'ה ועוד רבים.
המבנה, הראשון מסוגו בישראל, עוצב על ידי האדריכל אבנר שר ומהווה יצירה אדריכלית יוצאת דופן המאופיינת בציפוי זכוכית אדומה ומוארת בלילות.
"מצאתי לנכון לאמץ ולהתכתב עם גישת "הסגנון הבינלאומי", בכדי לבנות מרכז עיצוב המתוכנן ומעוצב בצורה מינימליסטית", אומר אבנר שר.
redesign הינו חלק ממגמת הפיתוח של אזור הצפון בכלל וקריית אתא בפרט, והוא צפוי למשוך עשרות אלפי לקוחות מכל הארץ.
מיקומו לצד צירי התנועה הראשיים והבינעירוניים, חיבורו הישיר לתחנת הרכבת הקלה העתידית, מאפשרים נגישות מקסימלית מכל אזור בארץ.
דרך חיפה 44 קרית אתא (סמוך לאיקאה צפון).