אישה בשנות הארבעים לחייה הכירה היטב את בעלה לאורך השנים, למעט דבר אחד - האובססיה שלו לדובי העשוי מבד, שרכשו לו הוריו בילדותו. היא לא שיערה כי אותו דובי מרופט וקרוע יהיה קשור לאובדן האמון שלה בבעלה ולפירוק נישואיה.
2 צפייה בגלריה
"הדובי היה חברו הטוב ביותר"
"הדובי היה חברו הטוב ביותר"
"הדובי היה חברו הטוב ביותר"
(צילום המחשה: shutterstock)
"היה בינינו אמון מלא", היא סיפרה. "אני מכירה אותו כמו את כף ידי ויודעת לחזות את התנהגותו במצבים שונים. אלא שמעולם לא הבנתי את החיבור המוזר לדובי. הוא תמיד נכח בחיינו, בעיקר בחדר השינה. למרות שבהתחלה הוא נראה לי כמו איזו בובה מציצנית, התרגלתי אליו".
האישה הוסיפה כי "כששאלתי אותו פעם לגביו, הוא הסביר שהוא היה ילד בודד וכי הדובי היה חברו הטוב ביותר, שכביכול שהה לצידו ברגעים לא פשוטים".
לדבריה, היא קיבלה את ההסבר והעדיפה לא להעמיק בנושא.
"במשך השנים בעלי פתח חברת ייעוץ ועבד ביחידה נפרדת בבית", הסבירה האישה. "הדובי כמובן עבר להיות איתו במשרד. במהלך היום הוא נפגש עם אנשים רציניים ביותר, אבל לא הפריע לו שהדבר המרוט והמוזר הזה היה אחד הדברים הראשונים שהם ראו כשנכנסו פנימה. בגלל שאני יודעת כמה הבובה הזאת חשובה לו, שתקתי ולא הערתי".

2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: באדיבות עו"ד רון)

באחד הימים נכנסה לאותה יחידה נפרדת עוזרת הבית, שניקתה את המקום והשליכה את הדובי לפח.
"בעלי היה בהיסטריה", שיחזרה האישה. "הוא צרח על העוזרת: 'את לא מבינה מה עשית, תסתלקי מפה עכשיו ואל תחזרי לעולם'. העוזרת עוד ניסתה להתגונן והשיבה לו: 'אני מצטערת, הדובי היה קרוע לגמרי והתפורר, חשבתי שמקומו בפח האשפה. לא התכוונתי לפגוע בך'.
"אחרי העימות המביך ביניהם הלכתי הגדול שנמצא מחוץ לבית. לשמחתי הצלחתי לחלץ משם את הדובי, שנקרע כמעט לגמרי. בעודי פוסעת לכיוון הבית כדי להחזיר אותו לבעלי, נפל מתוכו מכשיר דיסק און קי. באותה שניה הייתי בהלם ובסוג של חרדה כי שיערתי שהמידע שאחשף אליו לא יהיה לרוחי.

קראו גם >>

"לפני שהחזרתי את הדובי לבעלי מיהרתי למחשב הנייד, והלב שלי קפא. היו שם חשבנות שלו בבנקים בחו"ל עם סכומים מטורפים, כספים רבים שלא ידעתי על קיומם. חיוורת וזועמת החזרתי את הדובי לבעלי. הוא כמובן הודה לי בהתרגשות ומיהר למשרדו. 'רק רגע', אמרתי לו, וחשפתי את בפניו את הדיסק און קי. הפעם הוא היה זה שהחוויר.
"התפתח בינינו עימות מטורף, שבסופו הטחתי בפניו כי אם אין לו אמון בי, גם לי אין אמון בו ועדיף שניפרד. החלטתי לעזוב את הבית, השארתי אותו עם הדובי שלו וכעת אנחנו בהליכי גירושין".
פורסם לראשונה: 08:20, 22.01.23