אישה, שעד לא מזמן הייתה נשואה באושר לאיש עסקים אמיד, נדהמה לגלות בגלל מכתב אחד שהגיע בדואר, כי לאיש שאיתו היא חיה יש שלדים בארון, תרתי משמע.
2 צפייה בגלריה
"הלסת נשמטה לי כשקראתי את תוכן ההודעות"
"הלסת נשמטה לי כשקראתי את תוכן ההודעות"
"הלסת נשמטה לי כשקראתי את תוכן ההודעות"
(צילום המחשה: shutterstock)
לאחרונה היא הגיעה למשרדו של עו"ד עמרי לשם ואמרה לו: "עזבתי את הבית, אני לא מסוגלת לשאת את המחשבה להיות נשואה לבעלי ולו עוד שניה אחת נוספת".
האישה סיפרה כי בעלה והיא נשואים שנים בודדות אחרי היכרות קצרה. "כשנפגשנו לראשונה הוא היה כל מה שחלמתי עליו", היא הוסיפה. "איש נאה, בעל עסק מצליח שמעסיק עשרות עובדים, חברותי ואדיב.
"היה בינינו קליק מיידי, ועברנו לגור יחד אחרי שבועות ספורים בלבד. מדי פעם הוא היה יוצא לפגישות בלילות, ותמיד היה לו הסבר משכנע לכך. האמת, לא חשדתי בדבר".
לדבריה, חייהם התנהלו על מי מנוחות, ממש כמו כל זוג מאושר, עד ליום שאספה את הדואר כמו תמיד.
"בין כל מעטפות התשלומים והחשבונות היה גם מכתב מעורך דין שיועד לבעלי", היא שיחזרה. "משהו באינטואיציה שלי אמר לי לפתוח אותו, וכמאמר הקלישאה 'הסקרנות הרגה את החתול' או את הנישואין שלנו במקרה הזה".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

האישה הסבירה כי המכתב היה למעשה התראה בטרם הגשת תביעה עם דרישה לפיצוי בגובה 150 אלף שקל. "אותו עורך דין מייצג גבר, שטוען כי בעלי שלח לו תמונות של איבר המין שלו עם הודעות מיניות מתועבות וכל מיני פנטזיות חולניות שלו.
נכתב שם בסוף שאם בעלי לא ידאג לפצותו בכסף, התיק הדוחה הזה יגיע לבית המשפט. הלסת נשמטה לי כשקראתי את תוכן ההודעות. לא הפסקתי לבכות, התקשרתי לבעלי ודרשתי ממנו שיחזור הביתה מיד".
האישה הוסיפה כי בעלה אכן שב הביתה במהירות, וכשנתנה לו את המכתב הוא היסס לשניה ואז אמר: "זו בדיחה של אחד העובדים שלי. נראה לך שהייתי שולח לו תמונות כאלה או כותב לו הודעות מיניות? מדובר באדם עם חוש הומור ילדותי שחצה את הגבול. אין לך מה לדאוג, מחר אפטר אותו".

קראו גם >>
אלא שהאישה סירבה להירגע ואמרה לבעלה כי אינה מאמינה לו. "אתה אומר שזו בדיחה", הטיחה בו, "תתקשר אליו עכשיו בנוכחותי ושים אותו על רמקול כדי שאשמע. אני רוצה לשמוע אותך נוזף בו על הבדיחה הלא מצחיקה הזאת".
לדבריה, ניסה בעלה להתחמק מבקשתה והודיע לה כי הוא יפתור את הסיפור הזה מחר במשרד.
באותו הרגע ניגשה האישה לחדר השינה, הוציאה מזוודה, ארזה כל שיכלה והודיעה לבעלה כי היא עוזבת אותו. ניסיונות השכנוע שלו לא הועילו וכעת נמצאים השניים בהליכי גירושין.
פורסם לראשונה: 07:50, 18.09.22