אישה שהקימה עסק מצליח לקוסמטיקה בביתה, הגיעה למשרדי וסיפרה שבעלה הרס את מפעל חייה בעקבות רכושנות קיצונית וקנאה בלתי הגיונית.
3 צפייה בגלריה
רק מוח מעוות כמו שלך עם תאוות שליטה ללא גבולות יכול לנהוג כך
רק מוח מעוות כמו שלך עם תאוות שליטה ללא גבולות יכול לנהוג כך
"רק מוח מעוות כמו שלך עם תאוות שליטה ללא גבולות יכול לנהוג כך"
(צילום: shutterstock)
לאורך השנים הבעל היה המפרנס היחיד והכניס לחשבון הבנק המשותף משכורת גבוהה במיוחד. האישה מנגד התמקדה במשק הבית, אלא שבשלב מסוים היא החליטה להרחיב את אופקיה.
כשבישרה לבעלה כי היא רוצה ללמוד לתואר ראשון, היא נענתה על ידו בשלילה. אחרי ויכוחים מרים, הסכים הבעל שהיא תלמד את מקצוע הקוסמטיקה, ואם ביום מהימים היא תרצה לעסוק בכך, יהיה הדבר רק בבית.
כך קרה שהאישה סיימה בהצלחה את הקורס, והחלה לקבל נשים בביתה. התברר כי היא מוכשרת במיוחד בתחום, ומאגר לקוחותיה רק הלך וגדל, ואיתם הכנסתה הכלכלית.
בשלב כלשהו החליט הבעל כי המצב החדש בחייהם, במסגרתו מקדישה אשתו זמן רב לעיסוקה, אינו מתאים לו והחליט לעשות מעשה.

3 צפייה בגלריה
"בניתי עסק מצליח עם מאגר לקוחות גדול בעשר אצבעות"
"בניתי עסק מצליח עם מאגר לקוחות גדול בעשר אצבעות"
"בניתי בעשר אצבעות עסק מצליח עם מאגר לקוחות גדול"
(צילום: shutterstock)

"הוא קרא ביומן שלי מתי נשים צריכות להגיע אלינו הביתה", היא סיפרה לי. "מאחורי הגב שלי הוא היה מחכה להן מחוץ לבית ומספר שאני נאלצת לבטל את התור כיוון שאני לא מרגישה טוב. ואם זה לא מספיק, הרי שהוא פרסם תחת שם בדוי ברשתות חוות דעת שליליות על הטיפול שלי עם קריאה להתרחק ממני כמה שיותר".
כששאלתי אותה מתי היא הבינה שהוא למעשה הורס את העסק שלה, היא השיבה: "התחלתי לקבל טלפונים מלקוחות ששאלו אותי מה שלומי והאם התאוששתי. מאוד הופתעתי מהשאלה, והן סיפרו לי מדוע היא נשאלה. אחת הלקוחות אף הפנתה אותי לבליל השקרים שנכתבו עליי ברשת ומיד נפל לי האסימון".

3 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

האישה הפגועה מיהרה להתעמת עם בעלה והטיחה בו: "אני יודעת בדיוק מה עשית. איך אתה לא מתבייש? אתה איש אנוכי עם לב קר. בניתי עסק מצליח עם מאגר לקוחות גדול בעשר אצבעות. בפעם הראשונה בחיי הרגשתי שלמה עם מי שאני. רק מוח מעוות כמו שלך עם תאוות שליטה ללא גבולות יכול לנהוג כך. באמת חשבת שלא אגלה?".
קראו גם:
הבעל עוד ניסה להתגונן והסביר: "עשיתי את זה כי הרגשתי שאני מאבד אותך. מההתחלה לא רציתי שתעבדי כי ידעתי בדיוק מה זה יעשה לנו. מרגע שהעסק שלך התחיל להמריא הפכת לפחות זמינה ואין לך אפילו רגע אחד בשבילי. אז נכון, יכול להיות שהדרך שבה פעלתי לא הייתה ראויה, אבל עשיתי את זה כדי להציל את הנישואין שלנו".
בשלב הזה הודיעה לו האישה כי לעולם לא תסלח לו על מה שעשה לה והבהירה לו כי הוא מעוניינת להתגרש ויפה שעה אחת קודם.