צעיר בן 21, שהשתחרר לאחרונה מיחידה קרבית, ללא עבר פלילי, מעורב לטענת המשטרה בשוד, שאירע בחנות תכשיטים בנהריה לפני מספר ימים. אמש (חמישי) הוארך מעצרו בשלושה ימים נוספים, בבית משפט השלום בחיפה.
2 צפייה בגלריה
חייל במדים
חייל במדים
חייל במדים
( צילום אילוסטרציה: shutterstock )
המשטרה פתחה בחקירה ביום שני השבוע, בעקבות תלונה של בעלת חנות תכשיטים בנהריה, על כך שנשדדו ממנה תכשיטים בשווי של כ-100 אלף שקל, בעת שסגרה את החנות שבבעלותה, בשדרות הגעתון, במרכז העיר נהריה. הקורבן לא נפגעה במהלך השוד.
מיד לאחר קבלת התלונה, נעצרו שני מעורבים בפרשה, תושבי נהריה, ועלה חשד מיידי כי גם תושב הקריות מעורב בפרשה. החשוד (21) מקרית אתא נעצר שלשום (רביעי) ואמש (חמישי) הוא הובא לדיון בהארכת המעצר. יצוין, כי ברשותם של החשודים נתפס כסף רב במזומן ורכבם מסוג BMW נתפס לצרכי חילוט.

2 צפייה בגלריה
רכב ה-BMW נתפס לצרכי חילוט
רכב ה-BMW נתפס לצרכי חילוט
רכב ה-BMW נתפס לצרכי חילוט
(צילום: דוברות המשטרה)

נציג המשטרה הגיש לבית המשפט חומר חקירה, שלטענתו קושר את החשוד לביצוע המעשה, אך סירב לענות לשאלות סניגורו של החשוד, עו"ד יגאל טרובמן, מהסניגוריה הציבורית. נציג המשטרה ציין, כי לחשוד אין עבר פלילי והוסיף כי הגרסה שמסר החשוד אינה מתיישבת עם הראיות בתיק. לכך השיב עו"ד טרובמן: "באיזה אופן לא מתיישבת? מסר שהיה במקום מסוים ונצפה במקום אחר? או עם זה שאתם רוצים שיודה בדבר שלא עשה?". נציג המשטרה: "יש חומר חקירה, אוכל להגיד בצורה עדינה, אובייקטיבי שקושר אותו בשלב זה כחלק בלתי נפרד מביצוע העבירות המיוחסות לו".
בדברי הסיכום ציין עו"ד טרובמן, כי מדובר בצעיר נורמטיבי, שגר עם הוריו, חייל משוחרר ששירת ביחידה קרבית, שאין לו כל נגיעה לפשע. עו"ד טרובמן ציין, כי החשוד והוריו המומים מהמעצר וביקש לשקול שיחרור לחלופת מעצר או לכל היותר להאריך את המעצר ביום אחד.

קראו גם:

השופטת סימי פלג קימלוב ציינה בהחלטתה, כי לאחר עיון בחומר החקירה, יש חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד ולמעורבותו, וזאת על אף הכחשתו של החשוד. השופטת החליטה להאריך את מעצר החשוד בשלושה ימים נוספים.