כדורסל ליגה לאומית: הפסד ביתי ראשון העונה לעירוני עזריאלי קרית אתא. שבוע אחרי ניצחון החוץ הראשון העונה, נוצחה אתא לראשונה גם בבית 98:96 על ידי מכבי הוד השרון במשחק רב תהפוכות, ולאחר שקרית אתא שמטה יתרון של 13 נקודות הפרש במהלך הרבע השני.
1 צפייה בגלריה
מאליק קוק. צילום: נחום סגל
מאליק קוק. צילום: נחום סגל
מאליק קוק. צילום: נחום סגל
את ההתמודדות הכריעה השליטה של האורחים מהוד השרון באזור הצבע, 53 ריבאונדים לעומת 38 של קרית אתא.
הדרמה הגדולה נרשמה בשניות האחרונות של המשחק, אחרי שגיא דותן השווה ל-96:96, וג'ורדן וושינגטון מהוד השרון, שנשלח אל קו העונשין, דייק פעמיים והעלה את קבוצתו ל-98:96 כשנותרו 14 שניות לסיום, וקרית אתא לא הצליחה למצוא את הסל במהלך האחרון של המשחק.
קלעו לקרית אתא: מאליק קוק 23 (9 ריב'), יונתן לוי, דותן (10 אסי') ורודני אלכסנדר (7 ריב') 13 כ"א, דניאל דנינו (7 ריב') וגל חלמיש 9 כ"א, ירין איינהורן ורועי יחיא 8 כ"א.
ביום שלישי תצא קרית אתא למשחק חוץ מול הפועל מגדל העמק.
מכבי מוצקין: אחרי שתי הופעות מוצלחות בשני משחקי החוץ ברחובות (הסתיים בניצחון) ובבאר שבע (הסתיים בהפסד לאחר הארכה) חזרה מכבי מוצקין לאולמה הביתי, והובסה 95:63 על ידי אליצור יבנה, אחת מיריבותיה במאבקי ההישארות. בעקבות הפסדה (השביעי שלה העונה) ירדה מוצקין למקום הלפני האחרון בטבלה.
מוצקין, שירדה להפסקה בפיגור של 23 נקודות הפרש, 50:27, קיוותה עוד לחזור למשחק בחצי השני ולחולל מהפך, אולם התקוות הללו נופצו כבר בתחילת הרבע השלישי.
יבנה עלתה להפרש שיא של 33 נקודות, 60:27 כשנותרו 6.41 דקות לסיום הרבע השלישי, ועד לסיום גם הניסיונות של מוצקין לקזז את ההפרש לא צלחו.
קלעו למוצקין: קני הול 17 (11 ריב'), נועם מטלון ופלורין קמפבל 13 כ"א, ייבגני ליוטרין, איגור סימין וגיא סהר 4 כ"א, ליאור שגב (10 אסי') וניר נצר 3 כ"א, וניב אוזן 2.