כדורגל נשים: איחוד גם בנשים. כחודש אחרי שנחתם הסכם האיחוד בין קבוצות הגברים של עירוני קרית אתא ומכבי צור שלום/ביאליק, קרובות לחתימה גם קבוצות הנשים של מכבי צור שלום/ביאליק והפועל קרית ים. סיכום על כך הושג בין ראשי הקבוצות במהלך סוף השבוע, והצדדים צפויים לחתום על האיחוד עד לסוף השבוע.
1 צפייה בגלריה
שאיפה להתברג בצמרת הליגה הלאומית. יוסי בוחבוט
שאיפה להתברג בצמרת הליגה הלאומית. יוסי בוחבוט
שאיפה להתברג בצמרת הליגה הלאומית. יוסי בוחבוט
(צילום: פרטי)
הסכם האיחוד בשלב הראשון הוא לתקופה של שלוש שנים, עם אופציה להארכה ללא הגבלה. במסגרת ההסכם נקבע שהקבוצה המאוחדת תיקרא מכבי קרית ביאליק/קרית ים, ויוסי בוחבוט, כיום יו"ר קבוצת הנשים, יהיה הדמות המובילה של המחלקה וישמש כמנהל מקצועי בה.
המחלקה תפעיל שבע קבוצות: שתי קבוצות בוגרות, אחת שתשחק בליגה הלאומית והשנייה בליגה הארצית, ומחלקה צעירה, שתכלול קבוצת נערות, נערות א', ילדות, קבוצת טרום וקבוצת עתודה לבנות מנערות א' ומעלה.
בצוות האימון יפעלו המאמנות נתי חג'ג', שחקנית מכבי חיפה ונבחרת ישראל בעבר, שאימנה בשנים האחרונות את קבוצת הנערות של צור שלום; הילה רונן, שחקנית צור שלום/ביאליק; ואורטל שמאילוב, אף היא שחקנית נבחרת ישראל בעבר. לצוות אמורה להצטרף מאמנת נוספת, שטרם הוחלט לגביה. שוער העבר אסי כץ ישמש כמאמן כושר.
למנהלות הקבוצה מונו רונה סלם וקרן לוי. ספיר אברהם, אחת משחקניות הקבוצות הבוגרות, תשמש כאשת מדיה.
קבוצות הבוגרות יקיימו את משחקיהן בקרית ים, ושאר קבוצות המחלקה ישחקו ויתאמנו בצור שלום ובקרית ים במקביל.
דוד גנון, יו"ר צור שלום/ביאליק: "אני מאמין שהדברים יסתדרו, ונחתום בקרוב על ההסכם, שיביא תוצאות טובות".
יו"ר קרית ים, יוסי בוחבוט, שישמש כאמור כמנהל מקצועי של המחלקה, ויאמן את הקבוצה הבכירה מהליגה הלאומית: "רוב הפרטים של ההסכם סגורים. התחלנו לגבש תוכניות עבודה לכל הקבוצות, והחתימה הוא רק עניין פורמלי. מקצועית זה היה הדבר הכי נכון לעשות לטובת דור ההמשך ועתיד הכדורגל הנשים בקריות".
על המטרות אמר: "מעבר לקידום המקצועי של הבנות במחלקה הצעירה, יש מטרה בעונה הראשונה לבנות סגל איכותי בקבוצה הבוגרת שתשחק בלאומית, כדי שזו תתברג בצמרת הגבוהה עם שאיפה להעפיל לליגת העל".