משחקה של מכבי חיפה נגד מכבי נתניה בסמי עופר במסגרת רבע גמר גביע המדינה הסתיים בניצחון 3-1 לנתניה והדחתה של חיפה.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מביש. מכבי חיפה
(צילום: גיל נחושתן)
במחצית הראשונה הירוקים שלטו, יזמו וניהלו משחק שהוביל לשער יתרון מרהיב מרגלו של ליאור רפאלוב. במחצית השניה חיפה נעלמה, התעייפה, לא שמרה והפקירה את שחקני ההתקפה של נתניה וזאת למרות שנתניה נותרה בעשרה שחקנים בלבד. בשער הראשון חלוץ נתניה נותר ללא שמירה, בעט והרעיד את סמי עופר. 1-1. בהתקפה נוספת קרוב לדקה ה-90 שחקם נתניה בן שבת הסתובב ברחבת חיפה ללא שמירה, נגח כדור ופירק את חיפה. 2-1. לאלו שנותרה תקווה כי הירוקים ישובו וישוו, חיכתה אכזבה ושר יפה נוסף של נתניה. 3-1 בסיום.

3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
(צילום: גיל נחושתן)

ההפסד של חיפה למרקו בלבול היה כואב ומביש לשחקנים, לאוהדים, למאמן ולקבוצה כולה. לנוכח העובדה שחיפה סיימה את העונה ללא תארים, בפער גדול מאד מהמקום הראשון, ובהפסד כה מביש ברבע גמר גביע המדינה נגד עשרה שחקנים, מסאי דגו יתקשה להמשיך בקבוצה.
החילופים שביצע דגו לא צלחו במקרה הטוב, ולמעשה החלישו את הקבוצה במקום לחזק אותה. מרקו בלבול שבנתניה זמן קצר והספיק לעשות 3 אימונים בלבד, ניצח את דגו המנוסה.

3 צפייה בגלריה
שיהיה בהצלחה. מסאי דגו
שיהיה בהצלחה. מסאי דגו
ערב קשה. מסאי דגו
(צילום: עוז מועלם)

ביום שני תשחק מכבי חיפה מול תל אביב במסגרת משחקי הפלייאוףץ המשחק לפרוטוקול ובחיפה ינסו שלא לחוות השפלה נוספת. יעקב שחר יצטרך לעשות החלטות מהירות באשר מאמן הקבוצה לעונה הבאה ושינוי מתבקש בסגל הקיים. ככה זה לא יכול להימשך.