חורף כזה עוד לא היה לתושבי הצפון: סדרת מופעים מוזיקליים של טובי הזמרים והאומנים בישראל עתיד לעלות על בימתו המפוארת של תיאטרון הצפון. המחזאי היוצר, המפיק והבעלים של התיאטרון, גדי צדקה: "בהתאם להחלטתנו להפוך את תיאטרון הצפון לבית של התרבות של כלל תושבי הצפון לא חסכנו בהבאת גדולי הזמרים והאומנים, מכל הגוונים ובכל הסגנונות, שיתנו מענה נרחב לקהל הרחב הצמא למופעים איכותיים. אולי יהיה קר בחורף הזה, אבל בתיאטרון יהיה חם מאוד".
16 צפייה בגלריה
אהוד בנאי, מירי מסיקה והראל סקעת
אהוד בנאי, מירי מסיקה והראל סקעת
אהוד בנאי, מירי מסיקה והראל סקעת
(צילומים: אילן בשור, יח"צ, אור דנון)

אז מה הולך להיות לנו?


הזמרת לינט - המלכה מאיסטנבול
16 צפייה בגלריה
הזמרת לינט
הזמרת לינט
הזמרת לינט
(צילום: Slama gungor )
ביום חמישי ה-18/11 הזמרת הישראלית שחיה בתורכיה והפכה לאחת מהזמרות המצליחות והאהובות שם, לינט, חוזרת לאחר שנים אל הבמות בישראל לקונצרט שכולו השירים דרכם הפכה למי שהיא היום.
מקלאסיקות סגנון הערבסק התורכי ועד להפתעות מוסיקליות אחרות. אמן אורח: וירטואוז הבגלמה איציק ריקן.

מירי מסיקה - במופע חדש ועוצמתי
16 צפייה בגלריה
מירי מסיקה
מירי מסיקה
מירי מסיקה
(צילום: עדי אורני)
במוצ"ש ה-20/11 תעלה על הבמה הזמרת האהובה מירי מסיקה. הזמרת הוציאה השנה את אלבומה "אוקיינוס" ויוצאת בסיבוב הופעות חדש! במופע תבצע מירי את הלהיטים מכל אלבומיה לצד שירים נוספים אותם היא מבצעת בסגנונות ובשפות שונות.

בין השירים במופע: מלך, באה אליכם, לשם, זהרה, אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי, מפחד עליך, יש לך אותך, משה ועוד רבים וטובים בעיבודים חדשים, בסאונד ותאורה ייחודים ובהופעה עוצמתית ומרגשת.
כיום, מעל ל 15 שנה מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, מוכיחה מירי שאפשר להמשיך ולנסות לגלות עולמות וכיוונים נוספים ולהמציא את עצמה מחדש. היא הפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, קול נשי חשוב וגדול מהחיים, על הבמה ומחוצה לה,
עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הטובות והמוערכות בישראל.

אהבה בסימן נתן גושן
16 צפייה בגלריה
נתן גושן. מופע מחווה למתגייסים
נתן גושן. מופע מחווה למתגייסים
נתן גושן
(צילום: שלומי פינטו)
ביום חמישי ה-25/11 יעלה על בימת התיאטרון הזמר האהוב והמרגש נתן גושן. בימים אלו ממש חוגג גושן עשור לפועלו. מאז פרץ ב2011 ועד היום לא הפסיק לייצר, לחדש, להתפתח ולפעול, לקצור שיאים והישגים, לייצר שיתופי פעולה מסקרנים ולהופיע על הבמות הגדולות ביותר בארץ.
עם נוכחות שיא ברשת וברדיו בשנה האחרונה עם להיטי ענק "באתי לחלום", "מתגעגעת", "חזרי אליי", "נחכה לך" (עם ישי ריבו), ״חיים מאושרים״ (עם עדן בן זקן), להיטים שכתב לאמנים אחרים – "ננה בננה" (נטע ברזילי), "מה עבר עליי" (עדן חסון) ו"תמיד אותו דבר" (עמיר בניון) חוזר גושן לבמות הגדולות עם מופע להקה מהודק הכולל את מיטב הלהיטים מהתקופה האחרונה וכל שאר הלהיטים האהובים והמוכרים מתחילת הדרך ועד היום.

מופע חשמלי עם אמיר דדון
16 צפייה בגלריה
אמיר דדון
אמיר דדון
אמיר דדון
(צילום: רגב גל)
ביום חמישי ה-16/12 ולאחר תקופה מדהימה עם רצף של הצלחות ימשיך אמיר דדון את סיבוב ההופעות שלו עם מופע חשמלי. בשנים האחרונות פרץ דדון אל מרכז התודעה הישראלית והפך להיות שם מוכר בכל בית.
מי שהיה עד לא מזמן הקול הגדול והמעט מסתורי שמאחורי הלהיט 'שאריות של החיים', הפך עד מהרה מ- 'תגלית' ומ- 'הבטחה גדולה' לאחד היוצרים הבולטים והמובילים בסצנה.
היום דדון הוא אחד הזמרים העסוקים והמבוקשים, עם קול גדול וטונות של סטאר קוואליטי, רצף להיטים, שני אלבומים מצליחים ואלבום שלישי שבדרך...
המופע כולל את מיטב השירים משני אלבומיו ומהאלבום שלישי עליו עובד בימים אלו, ביניהם: "בין קודש לחול", "עדיין ילד" ,"בנאדם", "גלים" , "יש אין סוף", "שאריות של החיים" "כל יום כמו נס" וכמובן הלהיט הגדול "אור גדול".
Like Queen - לייק קווין
16 צפייה בגלריה
לייק קווין
לייק קווין
לייק קווין
(צילום: יח"צ)
במוצ"ש של אותו שבוע בתאריך ה-18/12 יתקיים מופע מחווה לאחת הלהקות הבולטות בעולם עם שירים נצחיים מאז שנות ה - 80 ועד היום, ולאחר שרבים מהקהל הצעיר נחשף אליה בזכות סרט הקולנוע שזכה להצלחה עצומה. מופע מדויק, מהוקצע ומבוצע בצורה שמחזירה אותנו בנעימות לימיו הגדולים של פרדי מרקיורי הענק, האחד והיחיד שלנעליו הענקיות נכנס הזמר רן סנדלר.
Radio Ga Ga, I Want To Break Free, Don't Stop Me Now, Another One Bites The Dust, Under Pressure, We Are The Champions , Bohemian Rhapsody We Will Rock You. זמן המופע: כ- 80 דקות. בהרכב: זמר, ארבעה נגנים ו - 2 זמרות ליווי.

"תשליך" עם שולי רנד
16 צפייה בגלריה
שולי רנד
שולי רנד
שולי רנד
(צילום: טל שחר)
ביום רביעי ה-22/12 יתקיים המופע המהפנט של הזמר והיוצר שולי רנד. רנד הוא זמר, שחקן ו"סטורי טלר" מוכר ורב הבעה. במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן ובמקום. בני ברק, ת"א, ירושלים, מלידה לילדות, הפגישה הראשונה עם המוות, החיים בין שני עולמות, עולם התיאטרון, החזרה בתשובה, המשברים ובסופו של דבר יציאה לגאולה. עם קבוצת נגנים שמלווה אותו על הבמה, הוא טווה חוטים בין הסיפור לשירים, רק שהשירים הפעם ברובם אינם שלו. 'משיח' של שלום חנוך, 'עד העונג הבא' של המכשפות, 'כאבי גדילה' של אביב גדג', ' ניצוצות' של פורטיסחרוף ועוד.
השירים בעיבודים חדשים שמקרבים אותם אליו והם מתכתבים עם הסיפור האישי שלו שמשולב כמובן גם עם להיטיו הגדולים 'אייכה', 'בין קודש לחול' ועוד.על במה חשופה מתפאורה, תחת תאורה תיאטרלית, בעזרת המפיק המוזיקלי אסף תלמודי והבמאי והדרמטורג איתן בלום, נפגשים במופע שלושת כוחות הבמה של שולי: המשחק, המוזיקליות והסיפוריות.

מופע קטיפה עם יואב יצחק
16 צפייה בגלריה
יואב יצחק. "היום שלך מתרוקן"
יואב יצחק. "היום שלך מתרוקן"
יואב יצחק
(צילום: דביר כחלון)
למחרת, ביום חמישי ה-23/12 יופיע יואב יצחק, מהזמרים הפופולאריים ביותר בישראל, שנחשב לאחד מאבות המוזיקה הים תיכונית וזוכה להצלחה והערכה בקרב כל שכבות האוכלוסייה הישראלית.
יואב מקפיד לשמור על סגנון מוסיקלי אחיד לאורך שנות הקריירה ובשיריו מפגיש בין מזרח ומערב. קולו המלטף והמיוחד, אישיותו הנעימה והכובשת גרמו לכך ששמר על מעמדו במוזיקה הישראלית והוא זוכה להערכת ממבקרי המוזיקה והקהל כאחד. רבים משדרני הרדיו , אנשי מדיה וחבריו למקצוע מכנים אותו "חוליו איגלסיאס הישראלי".

בניה ברבי במופע מסקרן
16 צפייה בגלריה
אברהם טל ובניה ברבי
אברהם טל ובניה ברבי
בניה ברבי
(צילום: משה נחמוביץ')
במוצ"ש אותו שבוע בתאריך ה-25/12 יעלה בניה ברבי לבמת התיאטרון. ברבי שהפך לאחד מבולטי עונות "דה וויס" ככזה שיזכר לעד עם הביצוע האלמותי שלו ל "מודה אני" של מאיר אריאל והקול מאחורי השיר שהפך ללהיט המדינה של השנה "אל תשאלי" מתוך הפרויקט של גיל ויין השיר שהפך להמנון "מישהו איתי כאן" כובש את מצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו. באוקטובר 2018 יצא הסינגל ״תפסת לי מקום״ אשר זכה לשהות במקום הראשון במצעד של גלגל״צ במשך 7 שבועות רצופים. בתחילת 2019 יצא השיר ״עכשיו הלב פתוח״ שזכה להצלחה רבה וכן גם שירו האחרון ״ממה את מפחדת״ אשר אותו הוא מבצע עם אייל גולן.
בשנת 2020 הוציא את השירים ״קחי את הפחדים״, ״מנגינה קטנה״ ו״כמה רקדנו״ אשר זכו גם הם להצלחה מרובה.
לאחרונה יצא השיר עם אברהם טל ״מי לא יבוא״ שאף הוא מוביל את רשימות ההשמעה בערוצי הרדיו השונים. בניה ברבי יוצא לסיבוב הופעות חדש מעניין ומסקרן שיפגיש בין צבעים ועולמות מוסיקלים

אהוד בנאי - דיוקן אמן / "תחנות בזמן״
16 צפייה בגלריה
אהוד בנאי
אהוד בנאי
אהוד בנאי
(צילום: עידו ארז)
ביום ראשון ה-26/12 התזמורת והתיאטרון גאים לארח את אהוד בנאי, ממעצביו הראשיים של הדנ"א של המוזיקה הישראלית. בנאי יוצא איתנו למסע דרך תחנות בזמן: מהפיוט הפרסי שספג בבית אביו, דרך השפעות הרוק שהותירו חותמן על הצליל שלו, ההצלחה הראשונה והנסיקה לכתיבת להיטי הענק שלו המלווים את חיי כולנו.

בין השירים, יחלוק איתנו אהוד את יכולתו המופלאה לספר סיפורים, ויארח את הזמרת הצעירה סמא שופאני, שתאיר תקופות מיוחדות ביצירתו.

עברי לידר - כאן ועכשיו
16 צפייה בגלריה
(עברי לידר. צילום: עומר קידר)
ביום ראשון ה-29/1/21 ימשיך עברי לידר - מהזמרים והיוצרים המובילים והבולטים בצמרת המוסיקה הישראלית, את סיבוב ההופעות "כאן ועכשיו" אי אפשר שלא להתאהב בעברי לידר, המלך האמיתי והבלתי מעורער של הפופ הישראלי העכשווי. עברי מביא השנה מופע חדש מהודק ונוצץ - "כאן ועכשיו", מופע שהוא מסע של מוזיקה ישראלית המורכב משירים מהיום ומפעם ועם כמות להיטים בלתי נגמרת שהפכו זה מכבר לפסקול של כולנו.

לידר לוקח את הקהל למסע במנעד רגשי עצום בערב אחד - חוויה בלתי נשכחת שמלטפת את החושים ומשאירה סביבה שמחה, התרגשות ואושר. פשוט אסור להחמיץ.
יהורם גאון - הזמר הלאומי
16 צפייה בגלריה
יהורם גאון
יהורם גאון
יהורם גאון
(צילום: אילן בשור)
במוצ"ש בתאריך ה-19/2 יגיע חתן פרס ישראל בזמר העברי להופעה בתיאטרון הצפון. יהורם התחיל את דרכו כשחקן בלהקת הנח"ל ורק לאחר מכן הפך זמר בלהקת התרנגולים. בין שאר חברי הלהקה היו גם חנן גולדבלט, עליזה רוזן, דבורה דותן, ליאור ייני, גברי בנאי, ישראל פוליאקוב ושייקה לוי. בהמשך, הקים גאון יחד עם חבריו ללהקת הנח"ל אריק איינשטיין ובני אמדורסקי את שלישיית גשר הירקון אשר רבים משיריה הפכו ללהיטי ענק בשנות ה-60 המוקדמות, ביניהם "לילה בחוף אכזיב", "סרנדה לך" ועוד. השלישייה הקליטה אלבום אחד "אהבה ראשונה", ולאחריו פרש יהורם גאון על מנת להתרכז בקריירת הסולו שלו. אלבום הסולו הראשון של יהורם גאון יצא בשנת 1965, וזכה לשם "כל העיר מרכלת עלינו". שנה לאחר יציאת האלבום נסע גאון ללמוד משחק בארה"ב וחזר לארץ להבחן למחזמר "קזבלן" שביים יואל זילברג וכתב יגאל מוסינזון. המחזמר הצליח מאוד, וביסס את יהורם גאון כאחד הזמרים המובילים בארץ, כאשר שני שירים מתוכו - "כל הכבוד" ו-"יש מקום" מזוהים עימו עד היום.
מאז, הספיק גאון להוציא 20 אלבומים נוספים, לזכות בפרס ישראל (2004), לשיר בטקס פרס נובל לשנת 1994 בו זכו שמעון פרס ויצחק רבין, להשתתף באינספור סרטים וסדרות, ולבסס את עצמו כאחת הדמויות הכי "ארצישראליות" שיש.

רן דנקר בסיבוב הופעות חורף
16 צפייה בגלריה
רן דנקר
רן דנקר
רן דנקר
(צילום: שי גולדמן)
במוצ"ש ה-22/2 יגיע הזמר הלוהט רן דנקר לתיאטרון הצפון. אחרי שמילא ארבע פעמים רצופות את אמפי וואהל עד אפס מקום עם הופעתו החדשה. אחרי שכבש את המדינה עם בית משוגעים שזכה ב- 10 תחנות רדיו בשיר השנה והוכתב כאיש השנה במוזיקה וזמר השנה, אחרי שהפציץ ממש לאחרונה עם להיט נוסף "השמלה החדשה שלי", שתוך 48 שעות כבש את העשירייה הראשונה של החמים של יוטיוב עם קרוב לחצי מיליון צפיות , אין ספור השמעות בתחנות הרדיו – והתמקם בקלות במקום הראשון בהשמעות בכל התחנות. אפשר להכריז על רן דנקר : הזמר הלוהט של השנה.
עכשיו.. שהחורף בפתח מתחילות ההופעות באולמות הסגורים גאים בתיאטרון הצפון לאחרח את רן דנקר. אז תעשו הרבה כבוד להופעה שפותחת את סיבוב החורף שלנו וצפו להפתעות חדשות ומרגשות.

חווה אלברשטיין וחברים
16 צפייה בגלריה
חווה אלברשטיין
חווה אלברשטיין
חווה אלברשטיין
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
ביום שישי ה-4/3 תופיע הזמרת האגדית חווה אלברשטיין. בשקט ובעדינות חוה והחברים שמלווים אותה על הבמה, פורטים את הרפרטואר האינסופי שלה לערב רב הבעה: מעצב לשמחה, מקטן לגדול, מהפרטי לכללי, מהעבר להווה ומאינטימיות לשירת רבים. עם מאגר בלתי נדלה של שירים, המאפשרים לה לבחור, לרענן ולהרכיב בכל ההופעה מחדש כשהיא טווה מארג מלאכת מחשבת בין חדש לישן.

חיים משה - מופע אגדה
16 צפייה בגלריה
חיים משה
חיים משה
חיים משה
(צילום: ארן חן)
ביום חמישי ה-10/3 תעלה האגדה המוזיקלית של המדינה לבימת התיאטרון. חיים משה, האיש והאגדה, זוכה פרס מפעל חיים (אמ“י), חוזר במסגרת סיבוב חורף 2022! לערב שכולו קלאסיקות ולהיטים מכל הזמנים.

הראל סקעת במופע מטריף
16 צפייה בגלריה
הראל סקעת
הראל סקעת
הראל סקעת
(צילום: עומר קידר)
חותם את סדרת החורף ומתחיל את האביב יופיע במוצ"ש ה-26/3 הזמר המוערך הראל סקעת. אחרי שכבש את קיסריה ומילא אותה עד אפס מקום בערב מהסרטים.. הראל סקעת יוצא לסיבוב הופעות ארצי חדש לחורף 2022 ומגיע אליו עם ההפקה המטורפת והחדשנית איתה פתח את סיבוב ההופעות החדש בקיסריה.