עם סרט וסדרה חדשה בכיכובה, וגם תפקיד ראשי במחזמר המדהים "אום כלתום" אותו כתב הפיק וביים הבעלים של תיאטרון הצפון, גדי צדקה מגיעה הזמרת הוירטואוזית דיקלה לתיאטרון הצפון למופע סגירת הקיץ. וזה מספר ימים לאחר שהיא חוזרת בשיר חדש שנקרא 'כל הפרפרים', אותו הקליטה לראשונה בהופעה חיה: "זה מתוך רצון להגיש את השיר לקהל בצורה הכי נקיה וחיה שאפשר, ללא פילטרים ואפקטים. מאחלת לכולנו לתת לפרפרים שבתוכנו לרקוד לנו בבטן, בלב ובראש".
1 צפייה בגלריה
דיקלה. מופע מרהיב
דיקלה. מופע מרהיב
דיקלה. מופע מרהיב
(צילום: זהבית לגאלי, יחסי ציבור)

דיקלה היא ללא ספק מהקולות האהובים והאיכותיים במוזיקה הישראלית. אלבומי המופת שלה הביאו אותה למקום של אהובת הקהל והופעותיה הפכו מכבר לפולחן של סערת רגשות ואסתטיקה מוסיקאלית אליו עולים לרגל. המופע הראשי שלה הסוגר את הקיץ בתיאטרון הצפון יתקיים ב-4/11 וילווה בהרכב של חמישה נגנים ורפרטואר להיטים מפואר ודיקלה אחת שנזרקת לזרועות הקהל בלי היסוס ומחשבה.
בריאיון ששודר באולפן שישי לפני כשבועיים הסבירה דיקלה, הנערה המוכשרת מבאר שבע, כיצד הגיעה למה שהיא היום: "הרגשתי שיש משהו שהוא מעבר למה שאני. ידעתי שיש משהו שאני צריכה ללכת אליו, אני צריכה לכתוב, אני צריכה לכתוב את השירים שלי. אני צריכה לשיר אותם. ורק שם אני יכולה להרגיש שאני קיימת".
בשנת 2000 היא הוציאה את האלבום הראשון שלה - "אהבה מוסיקה". חלק מהשירים זכו לעניין ולהכרה אבל היא לא פרצה לציבור הרחב. גם האלבומים שבאו אחריו לא הצליחו לגרום לקריירה שלה להתרומם. ב שנת 2014, כשהיא כבר עשרים שנה בתחום, סוף סוף יצא לרדיו הלהיט שגרם לה לפרוץ - "ואם פרידה".
ומאז היא לא מפסיקה למלא אולמות והיכלים. ובהתאם לייחודיות שבה, ובמוזיקה שאותה היא יוצרת ומייצרת, גם קהל מעריציה מגוון: "אני חיה כל החיים שלי בין שני הקטבים של מאריה קלאס והשכנה שלי ז'קלין", אמרה דיקלה בראיון באולפן שישי, "זו השכנה שביום שישי עושה את הקוסקוס ומחכה לילדים שלה. אני שם. אני בדבר הזה. אני בסיפור הזה. אני בקונפליקט הזה. מעולם לא התייחסתי אל עצמי כאל נורמלית או כמו לא נורמלית. התייחסתי לעצמי כמובן מאליו - זאת אני".
במופע הסגירה ביום חמישי ה-4/11 עם הרכב של שישה נגנים, בניהולו האמנותי של אורי אבני, דיקלה מביאה לבמה תמהיל מהפנט של שירי האלבום החדש לצד ביצועים חמים וחדשים לשיריה הגדולים. בין השירים: הוא כותב לי מאמי, ואם פרידה, שבע בערב, אל תלך, Here Comes The Rain Again, בסמה, בוקר טוב, יהיה לנו טוב, אין עוד אהבה כזאת ואחרים.