מופעי החורף של תיאטרון הצפון מגיעים לגבול הרתיחה כבר בתחילתם עם הופעתה המרגשת בשבת הקרובה (20/11 בשעה: 21:00) של מירי מסיקה שהוציאה השנה את אלבומה "אוקיינוס" ויוצאת בסיבוב הופעות חדש, שמתחיל כרגיל בתיאטרון הצפון - הבית של התרבות של תושבי הצפון.
2 צפייה בגלריה
מירי מסיקה. מכורה להופעות על במה
מירי מסיקה. מכורה להופעות על במה
מירי מסיקה. מכורה להופעות על במה
(צילום: יח"צ)
עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הטובות והמוערכות בישראל, תבצע מירי במופע את הלהיטים מכל אלבומיה לצד שירים נוספים אותם היא מבצעת בסגנונות ובשפות שונות.
כיום, מעל ל-15 שנה מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, מוכיחה מירי שאפשר להמשיך ולנסות לגלות עולמות וכיוונים נוספים ולהמציא את עצמה מחדש. היא הפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, קול נשי חשוב וגדול מהחיים, על הבמה ומחוצה לה, דבר שמתבטאא היטב במגוון השירים אותם תבצע במופע, ביניהם: מלך, באה אליכם, לשם, זהרה, אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי, מפחד עליך, יש לך אותך, משה ועוד רבים וטובים בעיבודים חדשים, בסאונד ותאורה ייחודים ובהופעה עוצמתית ומרגשת.
2 צפייה בגלריה
מסיקה. "לעשות אהבה עם הקהל"
מסיקה. "לעשות אהבה עם הקהל"
מסיקה. "לעשות אהבה עם הקהל"
(צילום: עדי אורני)
מסיקה שהגיעה לשנת 2021 עם אלבום חדש אחרי שנים שבהן הוציאה רק סינגלים או שיתפה פעולה עם אחרים, מספרת על ההתרגשות עם הוצאתו ובעיקר את הדבר הכי חשוב מבחינתה - ההופעות על הבמה: "אני לא יודעת איך זה לחיות בלי הופעות. בנוגע לשירים שהוצאתי מתחילת הקורונה, אין לי בהם אחיזה, אין לי את הדופק שלהם. מדי פעם, בהופעות קטנות בבתים, ואני עושה מאוד מעט הופעות כאלה, מישהו מבקש ממני שיר חדש, ואני אומרת לעצמי, 'אה, אז כן מכירים אותו'. יש אמנים שהחוויה של היצירה מאוד חשובה להם. לי חשוב הקהל. מהרגע שיצאתי לאוויר העולם כזמרת, האולפן היה עבורי רק כלי, לגמור את זה כדי להופיע על הבמה.
"גם בעלי אורי וגם אני, כשאנחנו עושים סדר באלבום, אנחנו בונים הופעה, הבמה, כמו התיאטרון, תמיד תהיה האהבה הראשונה שלי. אני תמיד מקווה שהשירים שלי ייגעו בלבבות של אנשים, שאני אופיע על במה, לגעת, לחבק, לעשות אהבה עם הקהל".