בליל רביעי האחרון, חמש דקות לפני חצות, חשבה לעצמה תושבת עפולה, מעצבת בגדים במקצועה, שהיא לבד על כביש 6, אבל היא טעתה. טעות שעלתה לה במעצר בית מלא לחודשים הקרובים ושלילת רישיון נהיגה, ככל הנראה לפרק זמן ממושך.
2 צפייה בגלריה
רכב טסלה
רכב טסלה
רכב טסלה
(צילום אילוסטרציה: sutterstock)
בזמן שהיה נדמה לצעירה שהכביש שומם ואין עליו עוד משתמשים חוץ ממנה, היא הופתעה על ידי ניידת של משטרת התנועה שעצרה אותה. זאת לאחר שמכשיר מדידת המהירות המשטרתי הצביע על "מהירות טיסה" של 208 קמ"ש.
השוטרים המופתעים הבחינו כי על ההגה יושבת בחורה צעירה שלחצה על דוושת הגז של מכונית חשמלית ונחשקת מסוג 'טסלה'. "היא נהגה במהירות של 88 קמ"ש מעל ל-120 קמ"ש המקסימליים המותרים בקטע כביש זה. מדובר במי שיש לה רישיון נהיגה שבע שנים בלבד, ולפני 4 שנים היא גם הורשעה בעבירה של נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים", סיפרו במשטרה.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
הנהגת הפתיעה את השוטרים
(צילום המחשה: יאיר שגיא)
קראו גם >>>
מבדיקת המסמכים של "טייסת הטסלה" עלה כי לא רק שהרכב לא היה מבוטח כנדרש, אלא גם היא עצמה נהגה ללא רישיון בתוקף שפקע כבר בתחילת השנה. לאחר חקירה, שוחררה המעצבת למעצר בית מלא בביתה בעפולה.
עד למתן החלטה אחרת בעניינה רישיון הנהיגה שלה נפסל, ובמסגרת כתב האישום שהגישה נגדה המשטרה ביום שני השבוע לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה, גם הוצא נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ.
פורסם לראשונה: 09:33, 26.04.22