לשכת התביעות זבולון הגישה השבוע לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית ים בן 35 בגין שורה של מעשי אלימות כלפי אישה, שכל "חטאה" היה כי ביקשה לסיים מערכת יחסים עמו. בנוסף, התעלל הנאשם בכלב של המתלוננת.
2 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
אלימות נשים
(צילום להמחשה: shutterstock)
מכתב האישום עולה, כי השניים ניהלו מערכת יחסים זוגית למשך 3 חודשים. לקראת סוף חודש אוגוסט השנה הודיעה המתלוננת לנאשם כי היא רוצה לסיים. שבועיים לאחר מכן, בתאריך 7 לספטמבר, הגיע הנאשם לבית המתלוננת ודפק על הדלת עד שהיא נאלצה לפתוח אותה, נכנס לדירה, תקף אותה, החזיק בחזקה בידיה ודחף אותה וכן משך בשיערות. היא הדפה את הנאשם מפניה וכתוצאה מכך נשברו ציפורניים בידיה הימנית. בנוסף נגרמו לה חבלות של ממש.
הנאשם החל לשבור דברים בדירתה: 2 שולחנות, רמקול ועציץ, והוא אף לקח רגל של אחת השולחנות ששבר וזרק אותה לעברה, כתוצאה מהתקיפה נמלטה האישה מהדירה וביקשה מאימו של הנאשם להגיע ולהרגיע אותו.

2 צפייה בגלריה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
הנאשם צלצל למתלוננת ואמר לה שאם לא תעזוב את הבית, הוא ירצח אותה
(צילום: shutterstock)

בשלב זה החל הנאשם להתעלל בכלב מגזע "צ'יאואוה" של המתלוננת, בעט בכלב, גרם לו לשבר בלסת התחתונה עם חשד לשבר בעמוד השדרה ופגיעה באגן.

קראו עוד:

בהמשך היום צלצל למתלוננת ואמר לה שאם לא תעזוב את הבית, הוא ירצח אותה ויישב עליה 20 שנות מאסר. עוד הוסיף כי היא יכולה להביא שוטרים ועבריינים, אבל הוא שם זין על כולם.
כתב האישום כולל אישום שני, ממנו עולה כי באותו לילה, בשעה 02.41, הגיע הנאשם לדירה, איים על המתלוננת כי יתפוס אותה, ישרוף אותה וישרוף את הגרוש שלה. הוא אף ניגש אל רכבה, מסוג ניסאן, עלה על מכסה המנוע, ואחר כך כל הגג וקפץ, בעט בחלונות הרכב, שבר מראה ועוד. שוטר שהגיע למקום דרש ממנו להזדהות אבל הנאשם סירב ודחף אותו.