הבעל, תושב הקריות, גויס בתחילת המלחמה לשירות מילואים באזורי הלחימה ולאחרונה שוחרר מהמילואים, אך במקום לחזור לביתו, העדיף לחזור לזרועות המאהבת. האישה שגילתה במקרה את עובדת שחרורו של הבעל מהמילואים ועל כך שהוא מנהל רומן, פנתה לעו"ד גיא אופיר על מנת שזה יפתח בהליכי גירושין באופן מיידי.
2 צפייה בגלריה
מילואים
מילואים
מילואים
(צילום: shutterstock)

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר: "האישה פגשה באקראי בעת שביצעה קניות בסופרמרקט את אחד מחבריו של הבעל ביחידת המילואים, וזה שאל אותה איך זה לחזור לשגרה עם שובו של הבעל מהמילואים. האישה המופתעת השיבה שהכל כבשגרה...".
"האישה שהתקשתה להאמין למידע שנתגלה לה, ניסתה ליצור קשר מיידי עם הבעל, אך המכשיר הסלולארי שלו היה כבוי ולאחר מספר ניסיונות, משזה היה זמין, הוא סיפר לה שהיה באזור הלחימה ויצא לשעות התרעננות ספורות שבסיומן יחזור לשטח".

2 צפייה בגלריה
עו"ד גיא אופיר
עו"ד גיא אופיר
עו"ד גיא אופיר
(צילום: פרטי)

"האישה הטיחה בבעל בשיחת הטלפון שהיא יודעת שהוא שוחרר קודם לכן ממילואים וסיפרה לו על המפגש האקראי עם חברו למילואים ושבעקבותיו החליטה לשכור את שירותיו של חוקר פרטי שהציג בפניה תמונות שלו עם אישה אחרת. הבעל שלא ידע על כך שהאישה כלל לא שכרה את שירותיו של חוקר פרטי, הודה בפניה על הרומן שהוא מנהל והתנצל על כך.

קראו עוד:

"כעסה של האישה הוא לא רק על כך שהבעל בגד בה עם אישה אחרת, אלא גם על כך שהותיר אותה ואת שלושת ילדיהם הקטנים לבד כשהם מצויים בחרדה יומיומית לשלומו באזור הלחימה בעוד שזה בכלל שוחרר משירות המילואים ובחר לבלות עם המאהבת", אומר עו"ד אופיר, ומציין שהאישה מסרבת לסלוח לבעל ודוחה את כל ניסיונות הגישור ביניהם מצד בני המשפחה, כך שבימים הקרובים, תוגש התביעה לגירושין.
פורסם לראשונה: 12:55, 21.01.24