יותר מאלף אנשים הגיעו הערב (ראשון), בשעה 19:00, לבית העלמין צור שלום לחלוק כבוד אחרון למי שמכונה במשטרה "ראש המאפיה הקווקזית בקריות", שומי איסקוב (53) ובנו פאר (20). האב ובנו הובאו לקבורה זה לצד זה.
4 צפייה בגלריה
הלוויה של שומי איסקוב ובנו פאר
הלוויה של שומי איסקוב ובנו פאר
עשרות בני אדם התגודדו מחוץ לבית העלמין
(צילום: פרטי)
אמש (שבת) בשעות הערב נתקבל דיווח על יריות ברחוב זבולון המר בשכונת נווה גנים בקרית מוצקין. עד מהרה נודע כי ברכב עליו נורה צרור יריות שהו באותה עת, איסקוב ובנו המתגוררים בסמוך. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח כפול, והוצא צו איסור פרסום על פרטי החקירה.
צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של השניים. בתוך זמן קצר ניידות משטרה פקדו את המקום. בני המשפחה, שהתקשו להשלים עם הבשורה, רק ארבעה חודשים אחרי מותו של האח שלום איסקוב - זעקו קריאות שבר סמוך לרכב שבו נמצאו האב ובנו ללא רוח חיים.
4 צפייה בגלריה
שומי איסקוב ובנו פאר ז"ל
שומי איסקוב ובנו פאר ז"ל
"כולם התפללו לעילוי נשמתם". שומי איסקוב ובנו פאר ז"ל
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של פאר איסקוב)
הערב (ראשון) לאחר שנסתיים זיהויין של הגופות במכון לרפואה משפטית באבו כביר, נערכה הלוויתם של השניים בבית העלמין "צור שלום". מאות מכרים, ידידים ובני משפחה הגיעו לקרית ביאליק, ובמקום נוצרו פקקי תנועה אדירים בכניסה לשכונת נאות אפק. עשרות רבות התגודדו מחוץ להיכל מבלי שהתאפשרה כניסתם לתוך בית העלמין.
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח במוצקין
זירת הרצח במוצקין
זירת הרצח במוצקין
(צילום: גיל נחושתן)
למרות כמות האנשים הגדולה, מספר חבר המשפחה, במקום שרר שקט מופתי. "הארוע היה מכובד. הרב נשא דברים ודיבר על היותם של החיים קצרים ויש לנצל בהם כל רגע. הם נקברו זה לצד זה האב, והבן שכה העריץ אותו. זה היה מאוד קשה, כולם התפללו יחד לעילוי נשמתם".
מדי פעם ניתן היה לשמוע קול בכי חרישי של בנות המשפחה. "ילד שלי, חמוד שלי, מה אתה עושה פה, לא מתאים לך פה", בכתה בת המשפחה..
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח במוצקין
זירת הרצח במוצקין
זירת הרצח במוצקין
(צילום: גיל נחושתן)
על פי בקשת המשפחה, הגברים הובילו את מסע ההלוויה ושובל ארוך של מנחמים השתרך אחריהם. הנשים בעיניים בוכיות נשאו קינה על המתים.
צעירים רבים הגיעו להיפרד מחברם, פאר, שהיה בן 20 במותו. "הוא היה החבר הכי טוב שהכרתי", אמר אחד מהנוכחים. "אני מתקשה להאמין שזה אמיתי ולא חלום".
פורסם לראשונה: 21:45, 31.10.21