משפחתו של ערן ינקוביץ' (51) מקרית מוצקין קיבלו היום (חמישי) את הבשורה הקשה כי הוא ההרוג מפגיעת רכב שאירעה מוקדם בבוקר בגינת הכלבים בשדרות ירושלים בעיר.
4 צפייה בגלריה
תאונה קטלנית בקרית מוצקין
תאונה קטלנית בקרית מוצקין
זירת התאונה קטלנית בקרית מוצקין
(צילום: כבאות והצלה)
ערן יצא לטיול שגרתי עם כלבו כשבהמשך היום התכוון לנסוע עם ילדיו לטיול קיאקים בצפון הארץ, אלא שאז ארעה התאונה הקטלנית, כאשר הרכב הפוגע סטה ממסלולו, התנגש בג'יפ של ינקוביץ' שהתהפך לכיוונו. אל המקום הוזעקו כוחות ההצלה של מד"א שנאלצו לקבוע את מותו של ינקוביץ' במקום.
בנוסף שני פצועים נוספים, נהג הרכב הפוגע נפצע באורח קל, ואישה כבת 50 שישבה ברכב במצב בינוני. השניים פונו לקבל טיפול לבית החולים רמב"ם בחיפה.
4 צפייה בגלריה
ינקוביץ' ז"ל וילדיו
ינקוביץ' ז"ל וילדיו
ינקוביץ' ז"ל וילדיו
(צילום: מתוך הפייסבוק)
זו אינה הטרגדיה הראשונה של משפחת ינקוביץ', רק לפני כשלוש שנים נפטרה אשתו של ערן, אורלי, בגיל 46 לאחר התמודדות לא פשוטה עם מחלת הסרטן. ילדיהם רותם (21), עילאי (16) וליבי (10) נותרו כעת יתומים מאם ומאב. ינקוביץ' עבד מספר שנים בחברת אינטל ורק בתחילת החודש האחרון החל לעבוד בחברת מובילאי ישראל.
4 צפייה בגלריה
ערן ינקוביץ' ז"ל
ערן ינקוביץ' ז"ל
"עמוד התווך של כולם". ערן ינקוביץ' ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
הגיסה דקלה חזן, אחותה של אורלי, סיפרה: "אנחנו מתקשים לקבל את האסון הכבד הזה, רק לפני שלוש שנים נפרדנו בכאב גדול מאחותי שחלתה בסרטן, וכעת ערן, שגידל את שלושת ילדיהם, היה ממש חלק מאיתנו כמו אח בשבילי, היינו תמיד יחד. ערן היה איש מקסים, חכם, שתמיד היה עוזר לכולם, הכאב גדול. ערן היה הכל עבור הילדים. עמוד התווך של כולם, שתמיד תמך בכולם, גם בדברים הכי קשים שעברנו".

חזן המתגוררת בסמוך לגינת הכלבים שמעה בבוקר את התאונה, ויצאה אל החלון לראות מה קרה, אך לא ראתה דבר. "ירדנו לגינה, הבנו שקרה אסון אבל לא ידענו שהאסון הזה שייך לנו. אז התברר לנו שזה ערן, ושהוא קיבל מכה ישירה ושאין הרבה סיכויים", סיפרה חזן.
4 צפייה בגלריה
תאונה קטלנית בקרית מוצקין
תאונה קטלנית בקרית מוצקין
זירת התאונה הקטלנית בקרית מוצקין
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
ינקוביץ' יובא למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין בתל רגב.
מעיריית קרית מוצקין נמסר: "הדמעות זולגות. קרית מוצקין אבלה על מותו הטראגי של ערן ינקוביץ׳ בן ה-51 שנהרג היום בתאונה הנוראית וצפוי להיטמן לצד אשתו האהובה, אורלי ז״ל שנפטרה לפני 3 שנים ממחלת הסרטן. כל כך עצוב. לבנו עם הילדים, רותם עילאי וליבי. אנחנו כולנו נהיה לכם למשפחה. יהי זכרו ברוך".
פורסם לראשונה: 15:08, 21.04.22